پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1397 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 36609

امام جمعه سرفاریاب در مراسم ارتحال امام (ره)مطرح کرد:

کسانی که در مقابل تفکررهبرانقلاب قراردارندصددرصدمقابل تفکرامام قراردارندوجایگاهش در این نظام وانقلاب نیست

پیروان امام راحل ورهبرانقلاب بااستکباروانهایی که با برجام دلخوش میکندوفرش قرمز پهن می نمایدسازش ندارند.

به گزارش  پایگاه خبری صدای جنوب، بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) دیشب همزمان باسالروزضربت خوردن امام علی (ع) با حضور مسؤولان و اقشار مردم در مسجدالرضا (ع) برگزار شد.

حجته الاسلام سید فرج الله پژمان  در این مراسم باتسلیت ارتحال حضرت امام(ره)وضربت خوردن امام علی (ع)گفت: این انقلاب به دست فرزند عزیز رسول خدا امام خمینی  منعقد شد و پس از آن کشتی انقلاب به رغم مشکلات عدیده به دست خلف صالح ایشان  امام خامنه‌ای جلو می‌رود.

پژمان اظهارکرد:بنابه فرمایش امام راحل ما درکناراستکبارنیستیم بلکه در مقابل ان هستیم.

وی افزود :مابایدفکرامام وراه حل امام راادامه دهیم فکری که برگرفته از فکر  وراه حسین (ع)باشد.

ایشان یاداور شد:خیلی هستندکه درروز قیامت بدهکارامام هستندچراکه ازنام امام ونان اما م استفاده می کنند ولی به حمایت از امریکاحرف می زنند .

حجه السلام سیدفرج الله پژمان  بااشاره به سخن اما م که فرمودند:«ماآماده ایم تاخدمت گذار مردم باشیم›› عنوان کرد:متاسفم برای مسئولی که خدمت به مردم را منت می گذارند وجرأت حرف زدن درمقابل دشمن  را ندارند.

وی افزود:مسئولی که باشنیدن نام آمریکا تن ان می لرزد این مسئول ،مسئول انقلاب امام خمینی (ره)نیست ودورانداختنی است .

پژمان یاداورشد:یک زمان امام تنها بودودرمقابل استکبارایستادونترسید اما  امروزه ایران اسلامی در جهان حرف اول را می زندپس چرابعضی ازمسئولین ترس دارند؟

پژمان گفت:نرمش در مقابل دشمن طوری نباشد که امتیاز بدهی در برجام ماامتیازاتی دادیم چه چیز در مقابل ان گرفتیم ؟

وی افزود:امتیازاتی که در برجام دادیم به این زودی ثابت نمی شوندچراکه بعضی ازمسئولین به  ماندن در برجام دلخوش کرده اند، بدانند که دیریازود دست نشانده های امریکا هم ازبرجام  خارج خواهندشد.

خطیب جمعه سرفاریاب :امام در هشت سال دفاع مقدس یک وجب ازخاک ایران تحویل دشمن  ندادچطورمسئول در انقلاب امام مسئولیت گرفته ولی از امریکا حمایت می کند؟

پژمان گفت:اگرامروز امام دربین مانیست تفکرش وخلف صالح ایشان هست،کسانی که در مقابل  تفکررهبرانقلاب قراردارندصددرصدمقابل تفکرامام قراردارندوجایگاهش در این نظام وانقلاب نیست.

وی یادآور شد: توجه به خداوند متعال در تمام حرکات امام (ره)در دوران تبعید، مبارزه و دفاع مقدس و در دیدارهای عمومی و خصوصی و در تمام رفتارها مشهود است.

پژمان دربخش دیگری طی  سخنانی با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ره)، گفت: ویژگی های امام برگرفته از آموزه های قرآن کریم و پیروی دقیق از دستورات و خواسته های امامان معصوم(ع) بوده است وبه همین دلیل هم بی نظیرهستند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از حرف‌ها و سخنان در شان بعضی از مسوولان نیست , بعضی از اظهار نظرها دشمن شاد کردن است و حاشیه سازی در جهت تضعیف منافع ملی است.

وی ادامه داد: امروز منطقه ما نیازمند مدیر با انگیزه و با پشتکار است نه مدیری که تنها بی‌انگیزه و حقوق‌بگیر باشد.

در این مراسم همچنین شیخی مداح اهل بیت دروصف امام خمینی (ره)وامام علی (ع)به مداحی پرداخت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت