پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1395 ساعت 06:04:: شناسه خبر: 4168

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس:

سونامی بیکاری را فریاد خواهم زد/پل وراه ارتباطی روستای بیدانجیر به بهره برداری می رسد/چرابایدتنهادرهنگام رای گیری مردم رابخواهیم

وی بیان کرد: ۷۰۰ خانوار در چاسخار زندگی می‌کنند و جای تأسف است که بگویم بر اثر فقر و نداری از بسیاری امکانات زندگی از جمله داشتن سرویس بهداشتی محروم هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردارهاشمی پور از مناطق محروم شهرستان چرام بازدیدکردوازنزدیک در جریان مشکلات مردم قرارکرفت.
به گزارش صدای جنوب:نماینده کهگیلویه بزرگ درروستای بیدانجیرودردیداربامردم گفت:مصوباتی درزمینه پل بیدانجیر درنظرگرفته شدو پل بیدانجیردرکوتاه ترین زمان ممکن توسط اداره کل راه و شهرسازی اجرایی می شود.

وی افزود:آسفالت ۱۷کیلومترجاده نیز توسط اداره کل امور عشایر استان انجام خواهد گرفت.

هاشمی پورتجمیع آب هدرداده شده درروستای بیدانجبرورساندن آب به مناطق فاقد اب رازدیگربرنامه های خود ‌‌.خودذکرکرد
نماینده مردم کهگیلویه سپس در طسوج حضوریافت وبامردم سخن گفت.
دراین سفرکه معاون عمرانی استاندار،رییس سازمان جهادکشاورزی ومعاونان بنیادمسکن وتوزیع نیروی برق سردار هاشمی پورراهمراهی می کردند نماینده کهگیلویه گفت:۲۲کیلومترجاده دسترسی , ظرف امروزوفردااجرایی خواهدشد.
وی به اجرایی کردن ۴کیلومتراین جاده توسط اداره راه و شهرسازی استان خبردادوگفت:باتوجه به همکاری خوب فرزانه رییس بنیادمسکن وهمکاری استاندار،۱۸کیلومتران طبق برنامه زمان بندی شده توسط اداره بنیادمسکن انجام خواهدشد.
هاشمی پورمنطقه طسوج رامکان گردشگری مهم تعریف کردندوخطاب به مردم گفتند باتکمیل جاده ارتباطی زمینه اشتغال و سرمایه گذاری فراهم خواهدشد.

وی بیان کرد: ۷۰۰ خانوار در چاسخار زندگی می‌کنند و جای تأسف است که بگویم بر اثر فقر و نداری از بسیاری امکانات زندگی از جمله داشتن سرویس بهداشتی محروم هستند.

سردار هاشمی پور تبیین کرد: مردمی که این‌گونه با فقر و بدبختی زندگی می‌کنند چگونه باید از آن‌ها انتظار داشته باشیم که دیندار باشند وقتی از ضروری‌ترین امکانات بی‌بهره هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در ۲۰ کیلومتری چرام چرا باید وضع این گونه باشد و چرا مسؤولان چرام باید فقط در شهر دور خودشان بچرخند و تنها شهر را اداره کنند.

وی بیان کرد: چرا باید تنها در هنگام رأی‌گیری مردم را بخواهیم و سپس آن‌ها را در روستاها و عشایر با این همه فقر و نداری فراموش کنیم.

هاشمی‌پور، غرور و عجب و تکبر را افت کار یک نماینده و مسؤول دانست و گفت: چرا باید با این سه صفت زشت و بد با مردم برخورد کنیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مسؤولان در هنگام بازدید از وضعیت مردم هدف خود را خدمت قرار دهند نه این که به مناطق سفر کنیم و نان و نمک و کباب مردم را بخوریم و دیگر هیچ کاری برای آن‌ها انجام ندهیم.

این نماینده با اعلام این مطلب که کهگیلویه بزرگ در حال سقوط است، اظهار کرد: سونامی بیکاری در کهگیلویه بیداد می‌کند و از ۴۴ هزار نامه‌ای که طی شش ماه اخیر به دست من رسیده به غیر از دو تا سه هزار نامه، بقیه مربوط به بیکاری بوده است.

هاشمی‌پور گفت: این‌ها که نامه داده‌اند آدم‌های بیسوادی نیستند، بلکه در میان آن‌ها کارشناس ارشد و مهندس عمران و فارغ‌التحصیل برق و صنعت به وفور دیده می‌شود و این چیزی غیر از سونامی نیست.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که در نطق پیش از دستور و در نوبتی که در مجلس دارم این سونامی بیکاری را فریاد خواهم زد، افزود: مأموریت من مبارزه با بیکاری است و از اصل تشنه قدرت نبودم و سیر مسؤولیت هستم.

وی در پایان یادآور شد: از فرمانده دسته در جنگ شروع کردم و تا قرارگاه سازندگی مسؤولیت داشتم و در سدسازی و راهسازی و مترو سازی و ساخت آزادراه و بزرگراه مسؤولیت داشته‌ام بنابراین تشنه مسؤولیت نیستم و تنها برای رفع مشکلات مردم کهگیلویه بزرگ وارد میدان عمل شده‌ام.

به گزارش صدای جنوب دراین بازدیدها مردم ازمشکلات وکمبودهایی مثل نبود آب اشامیدنی،جاده،برق گلایه داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت