پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 44392

معرفی نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت مطبوعات کشور(+اسامی)

رقابت سه هم استانی با رقبای سرسخت خود :مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور مشخص شدند.

 

رقابت سه هم استانی با رقبای سرسخت خود :مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات کشور مشخص شدند.

به گزارشصدای جنوب ؛به نقل ازدبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، هیات ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول، امروز با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل و صلاحیت ۱۶۷ نامزد این دوره تایید شد.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در تاریخ ۲۷ آبان تصریح کرد: با عنایت به تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

سید علاءالدین ظهوریان افزود : نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف «صرفا می توانند از طریق سامانه جامع رسانه های کشور» اقدام نمایند و از امروز ۲۲ آبان تا یکساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۷ آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام نمایند.

یادآور می‌شود مطابق تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات، تایید صلاحیت نامزدها و کمیته نظارت بر انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول، متشکل از نمایندگان ۳ قوه در هیات می باشد.

شایان ذکر است که پویا وکیلی ، سعید پرندوار و پیمان باوند به نمایندگی از رسانه های استان کاندیدای انتخابات هفدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات کشور می باشند و انتظار می رود برای بهبود و پیشرفت  رسانه های خبری استان و ارتباط بهتر و بیشتر این مجموعه با سیستم مطبوعاتی کشور  در کنار هم استانی های خود باشیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت