پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آذر 1397 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 45166

کارفرمایان نقش موثری در پایداری سازمان تامین اجتماعی دارند

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:کارفرمایان نقش موثری در پایداری سازمان تامین اجتماعی دارند

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان نقش موثری در پایداری این سازمان دارند و استفاده از خرد جمعی آنان به پویایی سازمان تامین اجتماعی کمک می کند .

به گزارش صدای جنوب،عباس نورمحمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت : کارفرمایان از ارکان اصلی توسعه اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می روند و به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نقش موثری در پایداری این سازمان ایفا می کنند .

وی افزود : کارفرمایانی که در شرایط سخت اقتصادی سرمایه خود را در جهت رونق تولید و اشتغال هزینه می کنند ، کار بزرگی انجام می دهند و دولت و سازمان تامین اجتماعی وظیفه خود می دانند که در هر شرایطی از آنها حمایت کنند تا فضای مناسب برای تداوم فعالیت آنها فراهم شود .

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : بدون حمایت از کارفرمایان ، امکان رفع مشکلات وجود ندارد و باید شرایطی فراهم شود که پایداری واحدهای تولیدی حفظ شود .

وی گفت: وظیفه سازمان تامین اجتماعی ، حراست و صیانت از نیروی کار و ایجاد رضایت مندی و امنیت خاطر در جامعه است و اعتماد و اطمینان خاطر کارفرمایان برای این سازمان از اهمیت فراوانی برخوردار است .

نورمحمدی اظهار داشت : منافع تامین اجتماعی و کارفرمایان در یک راستا قرار دارد و پایداری واحدهای تولیدی باعث پایداری سازمان تامین اجتماعی می شود .

وی تسهیل و روان سازی امور بیمه ای به ویژه در ارتباط با کارفرمایان را از برنامه های اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت : در این زمینه اقدامات موثری به ویژه در حوزه خدمات الکترونیکی انجام شده که دریافت لیست و حق بیمه به صورت اینترنتی ، نمایش پرونده مطالباتی ، بازرسی الکترونیک کارگاهی و ابلاغ احکام مطالباتی از جمله این خدمات است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت