پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1397 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 48548

بوسه فرمانده جوان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بر پیشانی پدر شهید خواک+تصاویر

در ادامه دیدارهای مردمی فرمانده جوان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد،سرهنگ خرمدل با حضور در منزل شهید فرهنگی قربانعلی خواک بر پیشانی پدر این شهید بوسه زد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،فرمانده بازرسی،مسول ایثارگران،نماینده ولی فقیه در سپاه ،مسئول حفاظت ،جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه،مسول دفتر فرماندهی سپاه فتح با خانواده شهید فرهنگی «قربانعلی خواک» دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید خرم‌دل اظهار داشت: شهادت در راه خدا تحفه ای است گرانبها که جز مخلصین درگاه الهی کسی به این مرتبه که بالاترین درجه ایثار است نخواهد رسید و عشق به شهادت،مظهر معرفت و عظمت انسانهای بزرگی است که جان و مال خویش را با خدا معامله کرده اند تا بهشت برین را در سرای آخرت از آن خود نمایند.

وی افزود:بدون تردید خانواده های معظم شهیدان که به فرموده امام راحلمان چشم و چراغ این ملتند در زمره مجاهدانی هستند که مفتخر به پرچم داری خط سرخ حسینی و مشعل فروزان جامع بشری شده اند تا دین اسلام هم‌چنان زنده بماند.

فرمانده سپاه فتح استان در پایان خاطرنشان کرد،امیدوارم که شهدای عزیز شفیع همه ما در آخرت باشند و خداوند منان توفیق پاسداری از آرمانها و اندیشه های آن مسافران زمینی و فرشتگان آسمانی زیر چتر محبت و ولایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به همه عنایت فرماید.

شهید فرهنگی سید قربانعلی خواک (سبحانی ) در دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلایی ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت