پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1395 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 4896

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان:

برنامه های فرهنگی در مناطق ویژه اجتماعی خوزستان اجرا می شود

وی تاکید کرد:در این راستا همکاری دستگاههای اجرایی و متولیان فرهنگی نیاز است همچنین منطقه بهارستان در شهرستان اندیمشک از جمله مناطقی است که این طرح در آن اجرا خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت:به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ، برنامه های فرهنگی اجتماعی در مناطق ویژه برخی شهرهای استان اجرا می شود. 

به گزارش صدای جنوب ،مهرداد شریف مخمل زاده دوشنبه در نشست با مدیران دستگاههای اجرایی و فرهنگی اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود:این طرح برای سه شهرستان در مرحله اول و با هدف بسترسازی فرهنگی و اجتماعی اجرا می گردد.
وی اظهار کرد:در این طرح برنامه های متنوع آموزشی،مهارت آموزی، عمرانی و فرهنگی با نگاه ویژه و با استفاده از افراد توانمند انجام می گیرد.
مخمل زاده بیان کرد:در این طرح از همه توان برای ارتقا سطح اجتماعی و فرهنگی مناطق ویژه و مناطق حاشیه ای این شهرستان ها استفاده می گردد.
وی تاکید کرد:در این راستا همکاری دستگاههای اجرایی و متولیان فرهنگی نیاز است همچنین منطقه بهارستان در شهرستان اندیمشک از جمله مناطقی است که این طرح در آن اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد:بیش از هفت طرح عمرانی در کنار مجموعه برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی و آموزشی برای این منطقه تعریف شده است.
فرماندار اندیمشک نیز گفت:توسعه زیرساخت های فرهنگی در مناطق محروم و ویژه از دغدغه های مسوولان این شهرستان است.
پیمان جهانگیری افزود:کمک به رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه به کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی می انجامد و کلیه مسوولان اندیمشک در این راستا با همدلی تلاش خواهند کرد.
وی بیان کرد:طی بازدید میدانی از مناطق مختلف شهرستان اندیمشک نیازها شناسایی شده و برای بهبود مناطق آسیب پذیر برنامه ریزی شده است.
فرماندار اندیمشک گفت: در مناطق ویژه شهرستان برنامه های فرهنگی آغاز شده و با اجرای طرح های اداره کل فرهنگی اجتماعی این کمبود در مناطق مذکور با تعامل و همکاری متقابل پر خواهد شد.
ایرج حمیدی فر رییس دادگستری اندیمشک هم گفت:در مناطقی مانند کوی بهارستان اندیمشک تلاش بسیار خوبی انجام گرفته که تلاش جمعی مسئولان با هدف ایجاد امنیت و آرامش هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.
در این جلسه در خصوص نحوه اجرای طرح های اجتماعی در مناطق ویژه بحث و تصمیم گیری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت