پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 51448

فرماندار چرام:

اجازه عزل دهیاران را نمی دهیم/در زمینه گردشگری چرام پیشقدم باشید

فرماندار چرام با اشاره به پتانسیل شهرستان چرام در بخش گردشگری و با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین بخش گردشگری است، ابراز کرد: چرام را به گردشگری می‌شناسند، در بحث گردشگری دهیاران باید پیشقدم باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 هادی فتاحی اصل  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام  با اشاره به وظایف دهیاران و با بیان اینکه دهیاران دو وظیفه درون استانی و برون استانی دارند،اظهار کرد: دهیاران نباید منتظر بمانند تا از دولت پولی به دستشان برسد، در شان دهیار نیست که مانند یک دلال عمل بکند بلکه دهیاران در وهله ی اول باید خلاقیت داشته باشند.

فرماندار چرام ابراز کرد: دهیاران باید استعداد های روستا را جمع‌آوری کنند و از امکانات و ابزار روستا در جهت توسعه روستا استفاده بکنند نه اینکه منتظر بمانند تا دستوری از بالا بیاید و کاری را انجام دهند.

 وی با بیان اینکه آنان باید خود ساخته و کارشناسی شده کار انجام دهند، گفت: هر روستایی تعاون روستایی تشکیل داده و با هم دیگر مبادله کنند.

 فتاحی اصل،متذکر شد:  دهیاران ترس از شوراها و نیروهای مخالف نداشته باشند، روستا شبیه به یک کشور است، شما نماینده همه مردم هستید پس ترس از عزل نداشته باشید ما این اجازه را نمی دهیم کسی شما را عزل بکند مگر آنکه خودتان نتوانید کار انجام دهید.

این مسؤول به وظایف برون روستایی دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان نماینده مردم باید مشکلات مردم را در سطح شهرستان،بخش و استان با رایزنی مطرح کنند، تعامل خوبی با ادارات داشته باشند نه اینکه ادارات را تقابل خود قرار دهند، یعنی تسهیل گر باشند نه مانع.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به پتانسیل شهرستان چرام در بخش گردشگری و با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین بخش بخش گردشگری است، ابراز کرد: چرام را به گردشگری می‌شناسند، در بحث گردشگری دهیاران  باید پیشقدم باشند نهایت استفاده از گردشگران را داشته باشید تا بتوانید به وضع روستا کمک کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت