پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 51621

شهردار چرام:

دام‌های باکیفیت کهگیلویه و چرام به خوزستان قاچاق می‌شود

شهردار چرام گفت: دام‌های باکیفیت شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به خوزستان قاچاق می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی نوری ظهر امروز در نشست کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های دام کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دام‌های باکیفیت شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به خوزستان قاچاق شده و دام‌های بی‌کیفیت در این شهرستان‌ها کشتار می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،شهردار چرام افزود: ما بارها اعلام کرده‌ایم که از حوزه سادات به سمت شهرستان چرام کشتارهای دام به صورت غیرقانونی انجام شده و نیاز است برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: به جز مدیرکل دامپزشکی، از حوزه فرمانداری گرفته تا حوزه بهداشت به ویژه در شهر یاسوج همه مثل کبک سرشان را زیر برف کرده و انتظار دارند یک نفر به تنهایی مراکز عرضه غیرمجاز گوشت دام را جمع‌آوری کند.

حسین کاظمی با بیان اینکه اگر مصلحت‌گرایی‌ها و سیاسی‌کاری‌ها را کنار بگذارند ظرف یک روز مراکز عرضه غیرمجاز دام در دشت‌روم بویراحمد جمع‌‌آوری می‌شود، افزود: بحث بهداشت مردم شوخی‌بردار نیست و هر کسی باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کند.

مدیر امور دام جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه بعد از قاچاق مواد مخدر، قاچاق دام سودمندترین نوع قاچاق است، گفت: اگر بخواهیم جلوی کشتار غیرمجاز را بگیریم و کشتارگاه‌های ما تعطیل نشود و  علاوه  بر  این در تعطیلات نوروز با کمبود گوشت روبرو نشویم باید ستاد تنظیم بازار قیمت واقعی گوشت را تعیین کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت