پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1395 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 5350

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد:

بیکاری مهم ترین مشکل شهرستان کهگیلویه

پوزش عنوان کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور در سخنرانی امروز خود در یاسوج قول دادند که این پروژه در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید افتتاح این جاده را باعث توسعه و اشتغالزایی گسترده شهرستان بیان نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 فرماندار کهگیلویه گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد از نظر شاخصه های توسعه یافتگی با میانگین کشوری فاصله زیاد دارد.

به گزارش صدای جنوب ، علی پوزش در جمع مردم شهر دهدشت که برای دیداربا وزیر اطلاعات به عنوان نماینده هیات دولت  آمده بودند ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد امام رضا(ع) و حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان اظهارداشت: امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای استان و شهرستان ما به همراه داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه با بیان خدمات دولت تدبیروامید و مقایسه آنها در چندین سال گذشته افزود:کارهای خوبی دراین شهرستان انجام شده ولی انتظارات بیش از این است.

وی شهرستان کهگیلویه را متشکل از ۴بخش، ۱۰دهستان، ۴۳۰روستا که ۱۷۶ روستا بالای ۲۰خانوار و جمعیتی با ۱۳۲هزار نفر دومین شهرستان از نظر جمعیت در استان عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: با وجود کارهای بسیار زیادی که از اول انقلاب تاکنون برای استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما این استان از نظر شاخصه های توسعه یافتگی با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

پوزش بیکاری را مهم ترین مشکل در کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: نرخ بیکاری بالا در این شهرستان ناشی از فراهم نبودن زیرساخت ها و بن بست بودن این شهرستان است.

وی عنوان کرد: سطح درآمد مردم این شهرستان پایین است و هیچ سرمایه گذاری رغبت نمی کند که به این شهرستان بیاید.

فرماندار کهگیلویه محور پاتاوه – دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه این یک پروژه ملی است که جنوب کشور را با مرکز کشور وصل می کند گفت: این پروژه مربوط به سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ می باشد که بعد از ۲۲سال هنوز به سرانجام نرسیده است.

پوزش عنوان کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور در سخنرانی امروز خود در یاسوج قول دادند که این پروژه در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید افتتاح این جاده را باعث توسعه و اشتغالزایی گسترده شهرستان بیان نمودند.

وی بااشاره به طرح های درحال اجرای شهرستان کهگیلویه گفت: جاده باغچه سادات، گازرسانی به چاروسا و دیشموک، تامین آب ۲۵هزار هکتار زمین کشاورزی، تامین آب شرب شهر دهدشت و جاده سوق به دهدشت را اولویت های دیگر  این شهرستان عنوان و خواستار توجه دولت تدبیر وامید وبیان آنها ازسوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری هیات دولت دریاسوج شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت