پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1398 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 55167

امام جمعه مارگون:

حضور صوری استاندار درمارگون /عدم توجه مسئولین به برنامه های فرهنگی

کار یک ارزش والاست و باید ارزش کاربه فهم عمومی تبدیل شود تا ارزش کارگر شناخته شود .

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام خواجه پورخطیب جمعه مارگون بعدازدعوت مردم به رعایت تقوای الهی ، در رابطه با امتحان الهی و سرزنش وملامت کردن انسانها گفت : خداوند متعال در قرآن سه ویژگی حضرت ایوب ع را بیان فرمودند وآن صبر ، عبد خوبی بودن و درتمام لحظات به خدا پناه بردن بود.
وی گفت : ایوب را خدا فقیر وتنگدست کرد ، زارعتش را خشک ، فرزندانش را ازدنیاد برد ، خودش مریض شد ، مورد اتهام مردم قرار گرفت ولی در مقابل این سختی ها ،تحمل وبردباری به خرج داد .
رحم الله خواجه پور افزود : چیزی که باعث شد ایوب ناراحت شود زخم زبانها وشماتت ها و سرزنش مردم بود که به حضرت ایوب می گفتند چرا خداوند متعال شمارا دچار این همه گرفتاری کرد و اگر تو بنده خوبی بودی چرا به این همه مصیبت گرفتار شدی .
امام جمعه مارگون افزود : لازم بود مردم ایوب ع را دلداری وتسلی بدهند نه اینکه اورا ملامت کنند .
این مسئول افزود: حضرت زینب س هم در کاخ یزید ، مورد ملامت وسرزنش قرار گرفت .
امام جمعه مارگون در خطبه ی دوم نماز دشمن شکن جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع هزاران کارگر در اغاز هفته کار وکارگر ،گفت : معظم له رونق تولید را یکی از ارکان اقتصادمقاومتی دانست و فرمود : کار یک ارزش والاست و باید ارزش کاربه فهم عمومی تبدیل شود تا ارزش کارگر شناخته شود .
امام جمعه مارگون افزود : مقام معظم رهبری از سیاست سازان ومجریان سیاست خواست تا درجهت رسیدگی به مشکلات کارگران دقت صحیح تر و دقیق تری کنند .
حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به روز تکریم وغبار روبی مسجد گفت : طبق آیه قرآن کسانی مساجد را تعمیر و می سازند که ایمان به خدا وروز قیامت داشته باشند و اهل نماز وزکات باشند . وی با گلایه به اداره اوقاف وامور خیریه گفت : البته معتقدم درساخت مسجد فقط اوقاف نقش ندارد بلکه مردم باید دردین شرکت داشته باشند وساخت مسجد یکی از برنامه های دین است اما طی دوسال است اوقاف وامورخیریه هیچگونه مساعدتی در ساخت مسجد نکرده است .
ایشان افزود : متاسفانه برای پخش موسیقی و برای به تصویر کشاندن یک کار هنری وتئاتر برنامه های منسجم وطراحی شده دارد ولی مسئولان ودستگاههای فرهنگی هیچ گونه برنامه ای برای ایجاد واجرای برنامه های دینی ندارد .
وی با گلایه از استاندار و مسئولان گفت : اقای دکتر احمدی باگذشت دو سال از عمر استانداریش ، فقط یک بار به این منطقه تشریف اوردند آن هم فقط صوری  ، و هیچگونه مصوبه ای در جلسه ی شورای اداری نداشته است .
وی گفت : آسفالت جاده دلی رچ را بعداز یازده ماه رها و معلوم است که کسی توجهی ندارد .
امام جمعه مارگون افزود : هیچ گاه خداوندمتعال سیاسی کاری ها را از ما به عنوان خدمت نمی پذیرد و کاری که خالصانه باشد در پیشگاه خداوند متعال موردقبول است .
خواجه پور درپایان با اشاره به جنایت وحشیانه رژیم سعودی در اعدام کردن ۳۷ نفراز شیعیان گفت : رژیم سعودی یک رژیم وحشی است که درجنایات متعددی ،نقش وحشی گری را به خوبی نشان داد .
وی گفت : نهادهای حقوق بشر این جنایت هولناک را به باد انتقاد گرفتند و اعدام این ۳۷ نفر را یک مساله سیاسی از سوی رژیم سعودی دانستند .
حجت الاسلام خواجه پور افزود: ما این جنایت را محکوم واز نهادهایی که دم از حقوق بشر میزنند میخواهیم که قاطعانه پاسخ این وحشی گران را بدهند و سکوت اختیار نکنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت