پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1398 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 57131

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد:

سیاست زدگی در سیستم اداری مهمترین آفت توسعه در ۲۱ ماه گذشته در استان بود

علی محمد احمدی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای توسعه این دیار صادقانه بکار گرفتم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در این ایین تودیع ومعارفه گفت: پرهیز از سیاست زدگی در سیستم اداری به عنوان مهمترین آفت توسعه در ۲۱ ماه گذشته در استان اجرایی شد.

به گزارش صدای جنوب،علی محمد احمدی با اشاره به اینکه ایستگاه کهگیلویه و بویراحمد در قطار زندگی خود را افتخار می‌دانم، عنوان کرد: با لطف خداوند و کمک مدیران و مردم، سرافرازنه مسائل مختلف از جمله سیل را پشت سر گذاشتیم.
احمدی اصلاحات در مسیر توسعه را ضروری دانست و افزود: بهبود فضای کسب کار، صیانت از حقوق شهروندی، پاسخگویی به شکایات تاکید بر شاخص های نتیجه گرا، پرهیز از سیاست زدگی و خلق هم افزایی به جد در دستور کارم بود و به پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی و اعتباری پروژه های بزرگ و کوچکی افتتاح و کلنگ زنی شد و چرخ توسعه این دیار در مسیر بالندگی قرار داشت.

احمدی راه اندازی واحدهای صنعتی جدید و رفع مشکلات برخی واحدهای دیگر جزو کارهای انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: برخی پروژه‌های بزرگ راکد بعد از سال ها فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ میلیون یورو برای یک پروژه با کمک تاجگردون گرفتیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی همچون فسفات چرام در دستور کار قرار گرفت و در مجموع در بخش‌های مختلف کارهای بزرگی انجام شده است.

احمدی افزود: رشد تولیدات دانشگاه های یاسوج و دستاوردهای دانش بنیان با هیچ مقطعی از کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه نیست و دانشگاه یاسوج رتبه زیر ۲۰ در کشور دارد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر جشن پایان مسکن مهر در این استان برگزار می‌شود و طرح بازآفرینی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی بیان کرد: برای ساختار اداری و سازمانی کوتاهی نکردم زیرا تا ساختار قانونمند و هدفمند نباشد خبری از توسعه کامل نیست زیرا پروژه‌های عمرانی همچون داروی ارام کننده هستند.

وی اظهار داشت: در ادارات قانونمندی و نظم را نهادینه کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: تسلط و کار کارشناسی را نسبت به گذشته متفاوت کردیم و خود مسلط شده‌اند و اتوبوسی کارشناس با خود به جلسه نمی‌آورند.

احمدی با تاکید بر اینکه در تمام  نا آرامی‌ها حضور و دلسوزی مردم سبب شد شاهد پیامدهای امنیتی نباشیم، افزود: در بعد امنیت اجتماعی و انتظامی این استان روزهای پرافتخاری دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت