پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1398 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 58429

مسئول سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه فتح استان با مدیرکل آموزش و پرورش دیدارکرد

بسیج دانش آموزی استان در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک می کند.

به گزارش صدای جنوب:دیدار مسولین سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه فتح استان با مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هم افزایی برنامه ها این دو قشر در جهت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دوشنبه ۱۴مرداد در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت :آموزش و پرورش یک نهاد پر جمعیت و پرکار و اثرگذار است و ما آماده آیم تا با تمام توان به این مجموعه کمک کنیم.

سعادت صالحی نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین زمینه برای انتقال تفکر بسیج به آینده سازان کشور است، تصریح کرد: بسیج دانش آموزی استان در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک می کند.

وی ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هم جانبه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه ها و ماموریت های بسیج دانش آموزی استان بیان کرد: همکاری و تعامل بسیج دانش آموزی استان و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کشور ستودنی و مثال زدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تبریک و خیر مقدم گفت؛ جوانگرایی در مجموعه سپاه فتح قابل تقدیر است و سردار خرمدل در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب گام های خوبی از جمله همین جوانگرایی برداشته است.

زارع پور با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی بین اداره کل آموزش و پرورش و سپاه فتح استان حاکم می باشد ، بیان کرد: آموزش و پرورش با تمام توان در کنار سازمان بسیج دانش آموزی در راستای تحقق سند تحول بنیادین است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت