پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1398 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 60672

توصیه امام جمعه کبگیان به کشاورزان/ وحدانی فر: رسم اشتباه کشاورزی را کنار بگذارید

حجت الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت برنج در بخش خطاب به حاضرین و کشاورزان گفت: امیرالمونین می‌فرماید که هر قومی را که آب، زمین، مهیا برای کار داشته باشد و بگوید فقیرم مورد لعن خدای رحمن قرار می‌دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ شهریور۹۸ چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: تاثیر مال حرام بنیان عبادت را در قلب انسان بی‌تاثیر می کند.

به گزارش صدای جنوب،این خطیب جمعه درباره مسئله مذاکره و بیانات مقام معظم رهبری گفت: کجای دنیا دیدید کسی را تحریم و بجای حذف تحریم تشدید تحریم کنند بعد پیغام مذاکره دهند.

وحدانی‌فر افزود: ترامپ چون می‌خواهد برای عقب نماندن از رقابت انتخاباتی خود چند عکس و جلسه ای با ریاست جمهور و مسئولان ما به یادگار بگیرد بیشتر از همه دلواپس بازی انتخاباتی خود است.

امام جمعه کبگیان درباره اقدامات متعهدانه و رویکرد انقلابی مسئولان قضائی که باعث ناخرسندی غیر انقلابون در کشور شده هم گفت: اقدام بی نظیر دستگاه قضائی که این روزها مسئله عدالت خواهی و مدیریت جهادی را با عزم قاطعانه در براندازی فساد پیش گرفته بیشتر از همه دانه درشتها و اختلاس گران را به تکاپو انداخته که قطع به یقین ریگی به کفش دارند.

این خطیب جمعه با اشاره به مسئله پهبادهای یمن افزود: بدبختی و وحشت امریکا به جایی رسیده که اگر شهاب سنگی هم از آسمان پایین بیاید می‌گوید تقصیر ایران است و به نتیجه رسیده که در برابر جمهوری اسلامی نه تنها سامانه های پرقدرتش بلکه برابر قدرت فراگیرش حرفی برای گفتن ندارد.

وی خطاب به شیوخ خلیج نشین همیشه فارس و دلخوشی به امریکا و توصیه پوتین به آنان هم گفت: آمریکا نه تنها برای شما سودی ندارد بلکه سرگذشتتان در این شراکت بهتر از صدام و قذافی نخواهد شد و اف برشما باد که ریاست جمهوری کشوری که مسلمان نیست برای شما قرآن بخواند و معنی کند و به وحدت و با هم بودن دعوتتان کند.

حجت الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت برنج در بخش خطاب به حاضرین و کشاورزان گفت: امیرالمونین می‌فرماید که هر قومی را که آب، زمین، مهیا برای کار داشته باشد و بگوید فقیرم مورد لعن خدای رحمن قرار می‌دهد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: زمی‌نهایی که بعد از کشت برنج تا سال آینده رها می‌کنید قابلیت کشت جو گندم و حبوبات دیگر را دارند و فرهنگ کهنه نکاشتن تا سال آینده نشاء برنج را در این منطقه استراتژیک دور بیاندازید زیرا به اقتصاد و به نان خانواده، و اقتصاد جامعه کمک و ما را محتاج به بیرون از کشور نخواهد کرد.

وی افزود: هم آب هست هم زمین هم فراوانی نعمت و فراوری محصولات در کنار تکنولوژی روزمره وجود دارد پس دست روی دست گذاشتن باعث اتلاف وقت و محتاج شدن به بیرون می‌گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت