پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1398 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 65150

بازدید فرماندار کهگیلویه از بیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت روز پرستار

علیرضا اتابک در این بازدید گفت : شغل مقدس پرستاری از سخت ترین مشاغل می باشد که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست و خوشبختانه روز پرستار در تقویم جمهوری اسلامی روز بسیار میمون و مبارکی است.

صدای جنوب:

فرماندار،رئیس آموزش و پروش،سرپرست شبکه بهداشت و درمان،سرپرست بیمارستان و تنی چند از مسئولین شبکه بهداشت و بیمارستان به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار از بخش های مختلف درمانی بیمارستان بازدید و با اهدای گل و شیرینی این روز را به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ همزمان با زاد روز اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،فرماندار، رئیس آموزش و پروش و مسئولین بهداشت و درمان با اهدای گل و شیرینی این روز را به پرستاران بیمارستان تبریک گفتند.

 علیرضا اتابک در این بازدید گفت : شغل مقدس پرستاری از سخت ترین مشاغل می باشد که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست و خوشبختانه روز پرستار در تقویم جمهوری اسلامی روز بسیار میمون و مبارکی است.

وی شغل پرستاری را شغلی شریفی عنوان کرد و تصریح کرد : پرستاران با تاسی از فرهنگ اسلامی و حضرت زینب کبری(س) با مهربانی و خوش رویی همچون همیشه بیشتر با بیماران ارتباط برقرار نمایند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ارائه خدمات درمانی به شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده و بخش های دیشموک و قلعه رئیسی را از سختی کار این مرکز عنوان کرد و در ادامه اذعان کرد : انتظار از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی داریم فاصله پرداختی مطالبات بیمارستان دهدشت با مرکز استان به حداقل برسد و عدالت توزیعی پرداخت ها در خصوص این شهرستان برقرار شود و خوشبختانه فاصله پرداخت مطالبات در حال نزدیک شدن هست و باید همه ی ما و مجموعه شبکه بهداشت و بیمارستان پیگیر این مسئله مهم باشیم.

رئیس آموزش و پرورش،سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان در این بازدید روز پرستار را به همه پرستاران این مرکز تبریک عرض کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت