پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1395 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 652

دردومین همایش توسعه شهرستان لنده:

عمق محرومیت بالاست/خردجمعی لازم است

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی دردومین همایش توسعه شهرستان لنده گفتندمتاسفانه عمق محرومیت بالاست وبایدجناح بازی وباندبازی کنارگذاشته شود ودراین زمینه خردجمعی لازم است.

به گزارش صدای جنوب سردارعدل هاشمی پور در دومین همایش توسعه شهرستان لنده حضور یافت وبه عنوان سخنران در جایگاه قرار گرفتند.
ایشان با ذکر اینکه دو نکته را صادقانه ذکر خواهند کرد خطاب به استاندار گفتند: حقیقت مطلب این است که کهگیلویه بزرگ به ویژه لنده که در آن قرار داریم با شعار، حرف، علم خوب، مطالعه خوب، تجزیه و تحلیل خوب و سخنرانی خوب درست نخواهند شد. همه استحضار دارید که امسال را مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند. معنایش این است که ما حرف زیاد زدیم، شعار زیاد دادیم، مطالعات خوبی داشتیم، علم خوبی هم داریم؟ سخنرانی هم خوب می کنیم، از مشکلات هم خوب حرف می زنیم ولی وقتی به عمل می رسیم ما مشکل داریم. این را به عنوان یک اصل باید مدنظر قرار داد که مقام معظم رهبری نگرانی دارند.
وی با تاکید بر اینکه که تکرار مکرر بحث اقتصاد مقاومتی از ناحیه رهبری یعنی اینکه ایشان دغدغه این موضوع را دارند، افزود: متاسفانه نه دولت اصولگرا و نه دولت اصلاح طلب نتوانستند این دغدغه را برطرف کنند. این مطالبه هم رهبری و هم مردم است.
وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن این دغدغه نیاز به خرد جمعی دارد، به دغدغه ای که استاندار در مورد کهگیلویه بزرگ دارند و جلساتی که با ایشان داشتند و همچنین تلاشهای آقای بزرگواری اشاره کردند و افزودند: عمق محرومیت بالاست. یک گپ(حفره) بسیار بزرگی از محرومیت وجود دارد. یک خرد جمعی لازم است. با کار گروهی و تیمی فارغ از مسائل قومی و جناحی و گروهی باید وارد عمل شویم تا این مشکلات حل شود. در غیر اینصورت این همایش های بجز تحمیل هزینه هایی بر دست مردم هیچ سودی نخواهد داشت.
این بخش از سخنان مهندس هاشمی پور که با تشویق حضار روبرو شد با ذکر اینکه باید در این همایش مصوبات همایش قبل را مورد به مورد بررسی و تجزیه و تحلیل کرد و مصوبات هر همایش باید مسئول پیگیری داشته باشد و شفاف و قابل پیگیری باشد، افزودند: اگر صرفا به خاطر گزارش کار به مسئولین اداره های کل هست، کار خوبی است ولی بیایید کاری کنیم که در جلسه بعدی یک خروجی داشته باشیم.
ایشان در ادامه بحث بن بست بودن لنده را مورد ارزیابی قرار دادند و به مشکلات پروژه های نیمه تمام موجود در منطقه پرداختند
و از پیگیری هایی که در مورد این پروژه ها انجام شده تشکر کردند، با اشاره به فرسایشی شدن پروژه ها به انتخاب پیمانکار توانمند برای این پروژ ها و نظارت مستمر بر کار آنها اشاره کرد.
وی افزودند: یکی از برنامه های من این است که در آینده پروژه های که زخمی شده اند را رصد کنم و تعیین تکلیف کردن آنها با یک برنامه زمانبندی فشرده و کوتاه مدت هست.
منتخب کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه دولت به تنهایی نمیتواند کهگیلویه و لنده را از بن بست خارج کند، اشاره کرده اند که از سه منبع دولت، مشوقهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در منطقه با برقرار کردن امنیت سرمایه گذار و مؤسساتی مانند بنیاد برکت، مؤسسه کوثر و …برای انجام این کار باید استفاده کرد.
وی از همه نخبگان عرصه های مختلف دعوت به همکاری کرد و افزودند: حاشیه ها را کنار بگذاریم، مسائل جناحی به درد ما نمیخورد . بیایید برای مردم کار کنیم تا مردم خدمات خدمتگزاران نظام را ببینند.
برپایه همین گزارش حجم استقبال مردم ازسردارهاشمی پورجهت امورات شخصی باعث شد تا برگزارکنندگان همایش ازایشان بخواهندجوابگوی مردم درپایان برنامه باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت