پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1398 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 67362

پیام تبریک مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم والفجر ولیال العشر طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که فقط در مناسبت تقویمی و تاریخی نمی گنجد، بلکه بدون شک ملت ایران با انقلاب خود، اقتدار پوشالی استکبار را نه تنها در ایران بلکه در جهان شکست و چهره دروغین این فرصت طلبان را برای […]

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال العشر
طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که فقط در مناسبت تقویمی و تاریخی نمی گنجد، بلکه بدون شک ملت ایران با انقلاب خود، اقتدار پوشالی استکبار را نه تنها در ایران بلکه در جهان شکست و چهره دروغین این فرصت طلبان را برای جهانیان آشکار ساخت .
چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران سرافراز را گرامی می داریم و به یاد می آوریم که ملت ایران چگونه سرافراز و سربلند در مقابل انواع و اقسام تهدیدات و بحران ها از اقدامات تروریستی اول انقلاب و جنگ تحمیلی تا تحریم های ناعادلانه، با تمام توان و تلاش خود از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع و صیانت نمودند.
اینجانب در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این ایام خجسته را به ملت غیور ایران و بویژه مردم سرافراز و فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک عرض کرده و با حضور در جشن ها و مراسمات به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می نمایم .
از تمامی اقشار شریف استان برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می آوریم . یقیناحضور حداکثری شما مردم نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان های انقلاب خواهد بود.
حسین جنتی
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان
کهگیلویه و بویر احمد

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت