پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1398 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 68337

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن در دهدشت برگزار شد

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن امروز با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن امروز با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه دهدشت برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر انگلیس ،مرگ بر ال سعود و این همه لشکر امده به عشق رهبر آمده دوباره با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

سخنران مراسم جمالی ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبود که در زمینه مهمترین مسائل روز سخنرانی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انقلاب ایران را شامل سه مرحله دانست و گفت: مرحله اول شکل گیری و تکوین بود مرحله دوم پیروزی و تثبیت و مرحله سوم فرهیختگی و بالندگی.

وی اضافه کرد: اکنون در مرحله سوم یعنی بالندگی قرار داریم و مقام معظم رهبری از آنب ه گام دوم انقلاب نام بردند.

احدجمالی با اشاره به شیطنت‌های امریکا با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی از ملت ما در این راستا گرفته‌اند، یادآور شد: شهدای ترورهای ناجوانمردانه که توسط منافقین بر این‌ مردم تحمیل شد،شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب شدند.

احدجمالی افزود:در چهل و یکمین سال انقلاب هزینه‌های سنگینی دادیم؛ ادامه محاصره اقتصادی و ترور مالک اشتر زمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ظلم‌هایی است که امریکا بر ما تحمیل کرد.

وی در تبیین ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: هر جا صدای ستمدیده‌ای بلند می‌شد و ظالمی ظلمش گل می‌کرد این شخصیت والامقام بود که همچون مولایش علی(ع) مدافع مستضعفین و خار چشم ستمگران بود.

 

جمالی تصریح کرد: امریکا فکر می‌کند با شهادت این چنین شخصیتی مقاومت شکست خواهد خورد اما زهی خیال باطل.همه جوانان ما ظرفیت قاسم سلیمانی شدن دارند.دشمن فکر می‌کرد با رفتن سلیمانی قضیه تمام است اما همه دنیا مشاهده کردند تشییع جنازه این شهید عالیقدر که در دنیا بی نطیر بود سرمایه اجتماعی معنوی برای نظام و حاکمیت اسلامی ایران ایجاد کرد.

وی با تشریح موفقیت‌های ایران در عرصه‌های گوناگون بیان داشت: در عرصه‌های مختلف به کوری چشم استکبار و دشمنان نادان می‌درخشیم و در عرصه نظامی نیز سپاه پاسداران امریکا را ذلیل کرده است.

جمالی از جوانان به ذخیره اصلی مدیریت مملکت نام برد و گفت: با وجود چنین جوانانی بر آن هستیم که بر مبنای علم آموزی از اقتصاد نفتی خارج شویم. شرکت‌های دانش بنیان اقتصاد ما را در وابستگی نفتی خارج کند.

 

وی اضافه کرد: تامین اقتدار علمی از برنامه‌‌های اساسی ملت ماست، توسعه پایدار بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، ایجاد پارک‌های علم و فناوری، حمایت از مراکز دانشگاهی، استفاده از نخبگان جامعه جهت رفع دیوان سالاری اداری و واستفاده از جوانان نخبگان باعث خواهد شد به جای اینکه بحران‌ها ما را مدیریت کنند ما بحران‌ها را مدیریت کنیم.

این مسؤول ادامه داد: وظیفه حکومت بر مبنای سخنان رهبری رضایتمندی مردم باید باشد. سیاست بایستی در خدمت پیشرفت کشور باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفند ماه گفت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم،دوم اسفند ماه با توجه به وضعیت خاص زمانی چشم همه دنیا به این کشور است زیر ذره‌بین بین الملل هستیم.منتظرند حضور ملت ایران پای صندوق رای را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه انتخاباتی در شان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، تصریح کرد:بنا به فرموده امام راحل میزان رای ملت است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب آرای نردم حق‌الناس است؛ ما بر آنیم که به عنوان‌ مجری قانون انتخابات با ایجاد امنیت تمام و کمال سلامت انتخابات را و شفافیت انتخابات را تضمین کنیم.

 

احدجمالی  انتخابات را صحنه نشاط و مشارکت سیاسی ملت خواند و افزود: این‌ مسئله رقم نمی‌خورد الا با همکاری همه عزیزان.

وی با اشاره به اینکه مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت در انتخابات طی همه ادوار را دارند، گفت: با مشارکت هر چه بیشتر در عین سلامت و صبوری سرمایه اجتماعی بالاتر از قبل برای نظام رقم خواهد خورد.

حضور همزمان حجت‌الاسلام موحد و سردار عدل هاشمی پور ۲کاندید شاخص انتخابات مجلس شورای اسلامی و احوالپرسی برخه و نجات نیا دیگر کاندیدای این حوزه  در  این راهپیمایی از نکات جالب توجه بود.

از دیگر میهمانان مراسم راهپیمایی ۲۲ انقلاب اسلامی در دهدشت قدرت الله ویسی مدیر کل سازمان تعلون روستایی استان بود.

شرکت کنندگان در پایان راهپیمایی ضمن نفی هرنوع مذاکره با آمریکا ،معامله قرن وترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی را محکوم و بر همدلی و وحدت مردم ومسیولان، همچنین حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه تاکید نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت