پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1395 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 6916

امام جمعه دهدشت:

ظرفیت نیروی انسانی کهگیلویه بزرگ مورد بی مهری قرارگرفته است

حسینی تصریح کرد: احساس می‌شود در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این منطقه مورد بی‌مهری قرار گرفته است؛ استفاده از این ظرفیت باید سازمان یافته و مدیریت شده مورد توجه مرکز کشور قرار گیرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی عصرپنجشنبه در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: برای مقابله با دشمنی که تمام مسلح و از ناحیه استکبار مورد حمایت بود شهدای بزرگی تقدیم انقلاب و نظام کرد.

سیدنصیرحسینی افزود: اگر چه توجه بسیاری از ناحیه انقلاب و نظام به این استان شده و نباید نادیده گرفت، اما عقب ماندگی‌ها هنوز فراوان است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: ظرفیت‌هایی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که مغفول مانده و آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

حسینی از کشاورزی به یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان نام برد و با بیان اینکه در تخصیص آب رودخانه‌هایی که از شهرستان عبور می‌کنند به کهگیلویه ظلم شده است، گفت: زمین‌های منطقه در حالی تشنه آب هستند که آب سدهای کوثر و مارون از کنار همین زمین‌ها سرچشمه می‌گیرند.

وی افزود: سالیان سال است که دولتمردان کلنگ پتروشیمی را به زمین زده‌اند و مردم هم‌چنان چشم انتظار به ثمر نشاندن این پروژه هستند.

حسینی تصریح کرد: پروژه پتروشیمی زمین‌های حاصلخیزی را اشغال کرده که اگر کشت می‌شدند درآمد دو چندانی عاید مردم می‌شد.

امام جمعه دهدشت از کارخانه سیمان به دیگر پروژه بی‌سرانجام در شهرستان نام برد و افزود: این پروژه تبدیل به ویرانه شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند کمک خوبی به توسعه شهرستان داشته باشد خطاب به رئیس مجلس گفت: نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه را در این مسیر یاری کنید تا شهرستان از وضعیت موجود خارج شود.

حسینی تصریح کرد: احساس می‌شود در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این منطقه مورد بی‌مهری قرار گرفته است؛ استفاده از این ظرفیت باید سازمان یافته و مدیریت شده مورد توجه مرکز کشور قرار گیرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت