پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1399 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 73285

پیوستن شرکت های سینره، درماکلین و زردبند به کمپین نفس در کهگیلویه و بویراحمد

یک میلیارد ریال اقلام بهداشتی توسط کارخانه های سینره، درماکلین و زردبند زیر مجموعه شرکت تولیدی دانش بنیان محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی طبیعت زنده؛ به کمپین نفس استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

صدای جنوب:

صبح امروز محموله‌ای به ارزش یک میلیارد ریال شامل، ۲۰۰۰ عدد ژل ضدعفونی، ۲۰۰۰مایع دستشویی و ۵۰۰ عدد شربت سیستم تقویت ایمنی بدن اکیناسه توسط کارخانه های سینره، درماکلین و زردبند زیر مجموعه شرکت تولیدی دانش بنیان محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی طبیعت زنده؛ به کمپین نفس استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

پس از دعوت اتاق بازرگانی یاسوج به عنوان حامی کمپین نفس در استان کهگیلویه و بویراحمد (پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با کرونا) جهت گردآوری کمک های نقدی و غیر نقدی، برای تأمین کمبودهای اقلام و‌ تجهیزات بهداشتی و پزشکی استان و همچنین کمک به افشار ضعیف جامعه در مقابله با بحران کرونا شرکت طبیعت زنده که یکی از تولیدکنندگان فعال و مطرح استان می باشد، با اختصاص یک میلیارد ریال کمک های غیرنقدی، به این کمپین پیوست.

اتاق یاسوج با تجمیع کمک های فعالان اقتصادی استان، اقلام مورد نیاز را در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌ها،مراکز پزشکی و اقشار ضعیف و کم درآمد در تمامی شهرستان های استان قرار خواهد داد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به عنوان حامی کمپین نفس در استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون کمک هایی به ارزش ۷ میلیارد ریال را با کمک اتاق ایران و کمپین نفس در سطح استان توزیع کرده است و با توزیع اقلام اهدایی شرکت طبیعت زنده نیز جمع این کمک ها به «۸ میلیارد ریال» خواهد رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت