پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 74431

جلسه شورای هئیت های مذهبی شهرستان لنده برگزار شد

جلسه شورای هیئت مذهبی شهرستان لنده با حضور اعضای هیئت در سازمان تبلیغات برگزار شد .

صدای جنوب 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی در اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان لنده اظهارداشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، این طرح در شهرستان لنده آغاز شده است و بخش‌های مختلفی برای اجرای آن دست به دست هم دادند.

حاج اقا الهی نیا با اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده این طرح خاطرنشان کرد: تبلیغات در سطح شهر آغاز شده و امیدواریم با مشارکت مردم و هیئت های مذهبی و کمک دستگاه‌های مختلف بتوانیم بخشی از نیازهای کسانی که به خاطر کرونا معیشت آنان دچار مشکل شده است را در آستانه ماه مبارک رمضان تأمین کنیم.

وی گفت: مردم می‌توانند هر محله می‌توانند برای مشارکت در این طرح به مساجد محل خود مراجعه کنند. ضمن اینکه قرار است مساجد محل نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کنند و از ظرفیت خیران برای دست‌گیری از نیازمندان بهره‌ بگیرند.

وی بیان داشت: طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه با محوریت مساجد سطح شهر و هیئت های مذهبی ، کمک های خیران و سایر بخش‌ها در ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد داشت .

علی فولادی به نمایندگی از اعضای شورای هیئت مذهبی در این جلسه افزود : هیئت های مذهبی شهرستان لنده در کنار مردم برای مبارزه با ویروس کرونا بسیجی وار کار میکنند .

وی افزود :  در این مدت اعضای هئیت های مذهبی به کمک گروههای جهادی اقدام به توزیع بسته های معیشتی ، ماسک ، دستکش و ضدعفونی شهرستان را برا مقابله با ویروس کروناانجام دادند .

فولادی تصریح کرد : هیئت های مذهبی مشکلاتی دارند و با پیگیرهای اعضای شورای هئیت ها درخصوص کمک وبه هئیت های مذهبی دردستورکار این شورا قرارگرفته و با توجه درخواست هایی ازفرماندار ، فرماندهی محترم سپاه و بنیادعلوی خواهان این هستیم  که اعتباری تخصیص تانسبت به ساماندهی وبخشی ازمشکلات صوتی وتصویر ودیگراقلام برطرف شود .

عضو فعال شورای هیئت های مذهبی گفته : ما این آمادگی راداریم که زمین تهیه کنیم تابتوانم یک مکان ثابت درکنارمسجد امام حسن مجتبی (ع)  دراختیار هئیت مذهبی خواهران قراردهیم تا بخشی ازمشکلات این تشکل دینی مرتفع گردد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت