پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1399 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 74546

مدیری در کهگیلویه و بویراحمد که جهادی عمل می کند

بیش از ۲ ماه است که از  شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد، ویروسی که این روزها برای از بین بردن و ریشه‌کنی آن رعایت پروتکل‌های بهداشت و در خانه ماندن است تا زنجیره این ویروس قطع شود و کشور بتواند روال عادی خود را سپری کند.

صدای جنوب:

سمیرا نصاری، بیش از ۲ ماه است که از  شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد، ویروسی که این روزها برای از بین بردن و ریشه‌کنی آن رعایت پروتکل‌های بهداشت و در خانه ماندن است تا زنجیره این ویروس قطع شود و کشور بتواند روال عادی خود را سپری کند.

 پس از شیوع ویروس کرونا اقداماتی از سوی مسوولان برای ریشه کنی این  ویروس  صورت گرفت تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

 با شیوع ویروس کرونا در این ۲ ماهه اخیر خللی در کارهای روزمره به وجود آمد به طوری که ارباب رجوع برای انجام کاری که به یکی از ادارات و نهادها می‌آمد به   دلیل دورکاری کارمندان  درخواست ارباب رجوع به تعویق می‌افتاد .

 اما در این بین  سازمان جهاد کشاورزی گچساران  همچون مانند دوران دفاع مقدس  با برپایی میزخدمت در درب ورودی اداره  خود  مشغول به خدمات رسانی به ارباب رجوع است.

 سیدعبدالوهاب پورالحسینی در این باره  گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه در خدمت کشاورزان و ارباب رجوع بوده‌ام.

 وی با بیان اینکه قشر مراجعه کننده به سازمان جهادکشاورزی بیشتر کشاورز بوده است، ابراز کرد: کشاورزان قشر زحمت کشیده جامعه هستند و بسیاری از مراجعه کنندگان ما  از روستاها  هستند و این صحیح نیست به دلیل شیوع ویروس کرونا  کار این قشر بر زمین بماند.

 مدیر جهاد کشاورزی  گچساران  ادامه داد: قبل از  شیوع ویروس کرونا تا به امروز  میزخدمت در درب ورودی اداره دایر شده است و شخصا به امورات ارباب رجوع رسیدگی می نمایم و اعتقادم براین است که کار در جهاد کشاورزی باید به صورت جهادی باشد.

وی  با اشاره به درخواست ۵۰ دستگاه کمباین غیربومی  خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه اصلی کار ما جمع آوری محصولات کشاورزی  قبل از حمله ملخ‌ها به محصولات است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت