پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1399 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 78141

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری /تسهیلات ۴درصد به زنان سرپرست خانوار/اعطای وام به تعاونی زنان و پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۵درصد که مبلغ ۸۹۴۳میلیون ریال می باشد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ظهر امروز با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر شعب بانک توسعه و تعاون، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و معاون آغا ن روستایی استان نشست امضا تفاهم نامه همکاری امور بانوان و خانواده استانداری و بانک توسعه تعاون برگزار شد. نادیا صداقت […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ظهر امروز با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر شعب بانک توسعه و تعاون، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و معاون آغا ن روستایی استان نشست امضا تفاهم نامه همکاری امور بانوان و خانواده استانداری و بانک توسعه تعاون برگزار شد.
نادیا صداقت بااشاره به لزوم حمایت از بانوان سرپرست خانواده و کودکان در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و گفت  امضا تفاهم نامه برای حمایت از بانوان راهگشا و موثر خواهد بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد  اذعان کرد : این تفاهم نامه مانند سایر استان ها در کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرا شد ا به واسطه آن و ارائه تسهیلات به بانوان و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست شاهد شکوفایی ظرفیت های اقتصادی در میان این خانوا ه ها باشیم.
صداقت  خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در دو بند و در زمینه اعطای وام به تعاونی زنان و پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۵درصد که مبلغ ۸۹۴۳میلیون ریال می باشد.
وی گفت،: تعداد هفت تعاونی در سطح استان و تعداد ۳۶۳تعاونی بانوان از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور ثبت شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعطای تسهیلات ۴درصد به زنان سرپرست خانوار شامل کسانی می شود که در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر الگوی توسعه مشاغل خانگی می باشد.

در این جلسه  خانم صداقت  به نحوه اعطای تسهیلات به شرکت‌های تعاونی بانوان  و با رایزنی با بانک توسعه تعاون پرداخت  همچنین انعقاد تفاهم نامه استانی فی مابین اداره کل امور زنان و خانواده استانداری و بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از بانوانتوانمندسازی اقتصادی آن‌ها مورد توافق قرار گرفت.
وی عنوان کرد هدف از اجرای این تفاهم نامه ترویج فرصت ها و منابع بین زنان سرپرست خانوار و توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک می باشد.
صداقت با تقدیر از بانک توسعه تعاون در راستای اجرای این تفاهم نامه عنوان کرد: امیدواریم که این ا مضا تایم تفاهم نامه برای حمایت از بانوان راهگشا و موثر خواهد بود.

 

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت