پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 78334

نشست هماهنگی دکتر قائدی با اعضای هیئت مدیره صنعت پخش فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جلسه هماهنگی با مدیر و ریاست هیات مدیره صنعت پخش فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در معاونت غذا و داروی استان برگزار شد. به گزارش  خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر امام بخش قائدی افزود: در این جلسه، […]

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جلسه هماهنگی با مدیر و ریاست هیات مدیره صنعت پخش فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در معاونت غذا و داروی استان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر امام بخش قائدی افزود: در این جلسه، هماهنگی و توزیع سهمیه دارو به مدیریت معاونت غذا و داروی دانشگاه بررسی شد و مقرر گردید دسترسی این معاونت به شرکت ها و سهمیه دارویی استان آسان تر و به صورت آنلاین انجام گیرد.

وی ابراز داشت: همچنین مقرر گردید در برنامه ای که برای معاونت، داروها خریداری می شود، تمامی سهمیه دارویی آن را در اختیار معاونت قرار دهند.

دکتر قائدی گفت: در این جلسه همواره با تلاش‌ها و پیگیری مجدانه خود سعی در برطرف کردن مسائل و مشکلات حوزه داروی استان نمودیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ماه های اخیر، صنعت دارو در کشورمان تحت تاثیر شرایط بین المللی و تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا شرایط سختی را تجربه می کند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که می تواند به مطلوبیت مورد انتظار دارو در استان کمک کند، نظارت دقیق و اصولی بر نحوه توزیع آن در داروخانه‌ها است.

دکتر قائدی خاطر نشان کرد: همکاری های شایسته و تعامل ویژه و دلسوزانه سازمان‌های بیمه‌گر، داروسازان و شرکت های دارویی باعث می‌گردد که همواره دارو در دسترس مردم و بیماران قرار گیرد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت