پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1395 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 7866

افشاگری رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه:

حمل کالای قاچاق با اتوبوس به دهدشت/جاده باغچه سادات مسیر جدید قاچاقچیان کالا

افشین:قاچاقچیان مسیر جدید باغچه سادات را برای رساندن کالای قاچاق به دیگراستان ها ازجمله مرکز کشور انتخاب کرده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه صبح امروزدرگفتگوباخبرنگار صدای جنوب اظهارداشت:اتوبوس های ترمینال مسافربری دهدشت که به سمت شهرهای جنوبی تردد می کنند بجای مسافر، کالای قاچاق حمل می نمایند واز این راه درآمد هنگفتی کسب می کنند.

سیدباقرافشین گفت:لازم است کالای قاچاق قبل از رسیدن به مراکز فروش، کشف و ضبط شوند تا علاوه بر افزایش تولید داخلی و اشتغالزایی شاهد کاهش چشمگیر آمار در اینباره باشیم.
وی تصریح کرد:قاچاقچیان مسیر جدید باغچه سادات را برای رساندن کالای قاچاق به دیگراستان ها ازجمله مرکز کشور انتخاب کرده اند ونیازاست دستگاه های امنیتی و نظارتی بر ناامن شدن این جاده برای قاچاقچیان، برنامه ریزی اساسی کنند.

افشین از جولان خودروهای با پلاک شهرهای بندری در ایام هفته بویژه روزهای جمعه در این مسیرخبرداد و تاکیدنمود: نبود مراکز ایست و بازرسی در ورودی های دهدشت و تنگ پیرزال مهم ترین دلیل رشد قاچاق می باشد و نیاز است  که ایستگاه های بازرسی در این محور افزایش یابند.
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه با اشاره به افزایش بازدید ها درسطح شهرستان کهگیلویه وبرخوردقاطع باافراد متخلف افزود:در روزهای گذشته ۹واحد خبازی دردیشموک وقلعه رییسی به جرم کم فروشی وعرضه غیرمجاز آرد به اداره تعزیرات معرفی شدند.
سیدباقرافشین همچنین از جمع اوری ۲۳هزارنخ سیگار قاچاق در این دوبخش خبر داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت