پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1399 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 81388

تسلیت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت مدیر کل قبلی ثبت اسناد و املاک استان

دکتر حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مدیر قبلی اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.



دکتر حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مدیر قبلی اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب   به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگذشت حاج سعید محوری از مدیران قبلی و فعال استان دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضایعه ی درگذشت این مدیر خدوم دستگاه قضایی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

با تألم و تأثر خبردار شدیم، یکی از مدیران فعال قوه قضائیه که سالها در سمت های مختلف، منشأ برکات ارزنده ای در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد بود، به رحمت ایزدی پیوسته است.

 

مرحوم شادروان حاج سعید محوری از جمله مدیران خوب و پرتلاش بود که خدمات ارزنده ای در حوزه ی ثبت در استان انجام داد.

اگرچه تحمل این مصیبت برای خانواده آن عزیز سفر کرده و مجموعه ی همکاران در دستگاه قضایی استان بسیار سنگین است اما باید دل به مشیّت الهی سپرد.

اینجانب ضایعه درگذشت آن مدیر خدوم را به خانواده ی آن مرحوم و جامعه ثبت اسناد و املاک تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم رحمت و غفران الهی، و برای بازماندگان، همکاران و دوستان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

لازم به ذکر است مرحوم محوری، از شهریور ماه سال ۱۳۹۱ تا آذرماه ۱۳۹۸ مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد بود و پس از آن، مدیر کلی این اداره در استان بوشهر، به آن مرحوم سپرده شد و به علت عارضه ی تومور مغزی به رحمت ایزدی پیوست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت