پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1399 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 81399

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج لنده:

اهدای۲۱سری جهیزیه به زوج های جوان/ضرورت استفاده جوانان از ظرفیت ادارات برای ازدواج آسان

مسئول روابط عمومی در ناحیه مقاومت لنده از اهدای ۲۱سری جهیزیه به همت قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی به زوج های جوان لنده در سال ۹۸ و ۹۹خبرداد.

صدای جنوب

سرگرد پاسدار باقر رضایی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لنده با اشاره به ضرورت تسهیل امر ازدواج برای زوجین جوان گفت: ازدواج یکی از مهمترین مباحث در جامعه است که توجه به این امر مهم مستلزم یک حرکت عمومی و جهادی برای تسهیل این مهم برای جوانان است.

 

وی افزود: مجموعه سپاه و بسیج بیشترین ارتباط را با نوجوانان و جوانان دارند که این مهم به عنوان یکی از ظرفیت ها قابل اتکا محسوب می شود.

 

رضایی تصریح کرد: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان می تواند در کاهش هزینه های هنگفت ازدواج بسیار مفید باشد لذا برای تحقق این مهم نیازمند در اختیار قرار دادن برخی امکانات دولتی برای افزایش ازدواج ها هستیم مثلا اگر اداره بتواند امکانات خود را در راستای ازدواج اسان در اختیار یک زوج قرار دهد این کم کم به یک فرهنگ برای تسهیل در امر ازدواج می شود.

 

وی افزود: یکی دیگر از نکات مهم بعد از ازدواج در زندگی بحث حفظ ازدواج است که با مهارت افزایی و سبک زندگی اسلامی می توانیم زمینه پایبندی به این ازدواج را چندین برابر کنیم.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه لنده گفت: در سال ۹۸ و۹۹ بیش از ۲۱جهیزیه به همت قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی به زوجین در سطح شهرستان اهدا شد که در ادامه نیز بیش از یکصد نفر در حال ارزیابی برای دریافت جهیزیه هستند.

 

رضایی گفت: برگزاری کلاس های آموزش خانواده، مهارت آموزی، ازدواج، فرزند آوری و استفاده از ظرفیت معتمدین در جهت تحکیم خانواده ها از مهمترین برنامه های بسیج و سپاه در سال جاری خواهد بود.

 

وی در ادامه تاکیدکرد: یکی دیگر از مهمترین برنامه های بسیج ترویج سبگ زندگی اسلامی در باب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های مقاومت بسیج است که در حال اجرا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت