پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1395 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 8209

آخرین گفتگوی باسابقه ترین مدیر شهرستان کهگیلویه قبل از روز تودیع ومعارفه؛

صادقی:پس از ۸سال مدیریت، نیاز به استراحت داشتم/گازرسانی به همه روستاها و شهرهای شهرستان، آرزویم بود

شعبان صادقی که کار با فرمانداران مختلف کهگیلویه از سلیقه های مختلف را در کارنامه دارد به خبرنگار ما گفت:باتمامی فرمانداران همکاری داشتم و آنها هم به شرکت گاز در انجام امور لطف داشتند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

قریب به هشت سال در شرکت گاز کهگیلویه فعالیت کرد،در بخش های مختلف این شرکت انجام وظیفه نمود و در بین دوستان وسایرمدیران به رک گویی و صداقت مشهور است، هرچند از بعضی سایت های خبری که در تغییر او واژه عزل رابکاربرده اند گلایه داشت.

شعبان صادقی مدیرشرکت گاز کهگیلویه که   بر روند فعالیت شرکت گاز شهرستان های کهگیلویه بزرگ نیز نظارت داشت در آخرین روز کاری وقبل از جلسه تودیع و معارفه که روزیکشنبه صبح انجام میگیرد پذیرای خبرنگارپایگاه خبری صدای جنوب بود وبه پرسش های ما پاسخ داد.

وی پاسخ به بخشی از سوالات رابه جلسه تودیع و معارفه واگذارکرد و بخشی رانیز درهمین گفتگو جوابگو بود.

صادقی بهترین خاطرات خود رالبخند رضایت مردم  در هنگام گازدارشدن روستاها وشهرها می داند و خاطرات تلخ خود را قطع گازسراسری عنوان نمود.

این مدیرباسابقه درجواب سوال ما درخصوص نقش نماینده فعلی در جابجایی خودش هم گفت:نیازی ندیدم وضروری هم نبود که دراینباره تحقیق کنم ولی خوشحالم که بار مسئولیت از دوش من برداشته شد.

صادقی باانتقاد از بعضی سایت ها اظهارداشت:بعداز۸سال خدمت ،جابجایی باهمکاردیگری عزل نیست و متاسفانه این واژه در بین بعضی خبرنگاران درست معنا نشده است.

وی خود را فرد سیاسی میداند اماتاکید کرد درطول مدیریت کوچکترین سیاسی کاری انجام نداد ورضایت خداوند ورضایت مردم رابالاترازهمه چیزها می دانست.

صادقی گازدارشدن روستاها وشهرهای زیادی را تلاش همه عوامل درشرکت گاز دانست و گفت:امیدوارم بزودی شعله گاز در مناطقی که گازندارند روشن شود.

شعبان صادقی وظیفه شرکت گاز راخطیر می داند و برای همکاران خود در مجموعه شرکت گاز و مدیریت جدید  ارزوی موفقیت کرد و توصیه ای برای لشکری مدیریت جدید هم داشت وان حساسیت منطقه وفقر اکثریت مردم بود که باید درهمه حال این شرایط برای خدمتگذاری مدنظر قرار بگیرند.

آخرین خبر خوشی هم که دراختیارخبرنگارما قرار داد مشخص شدن پیمانکار گازرسانی به پتروشیمی دهدشت بود وتاکیدکرد در آینده نزدیک گاز پتروشیمی تامین وموجب پیشرفت چشمگیر عملیات  اجرایی آن می شود.

شعبان صادقی که کار با فرمانداران مختلف کهگیلویه از سلیقه های مختلف را در کارنامه دارد به خبرنگار ما گفت:باتمامی فرمانداران همکاری داشتم و آنها هم به شرکت گاز در انجام امور لطف داشتند.

وی در پاسخ به سوالی درباره آینده کاری نیز گفت:فعلا نیازبه استراحت دارم و درآینده معلوم می شود.

رییس اسبق شرکت گازکهگیلویه خبرنگاران شهرستان را زحمتکش اما مظلوم دانست و درپایان این گفتگو تصریح کرد همه مدیران برای رفع مشکلات خبرنگاران کهگیلویه تلاش نمایند.

وی ازتمامی مردم و مسئولان حلالیت طلبید و گفت:اگر قصوری بود به بزرگواری خودشان ببخشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت