پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1399 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 83224

گزارش صدای جنوب از برنامه های هفته دولت درکهگیلویه

باحضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای تامین کهگیلویه ویژه برنامه های هفته‌ دولت در زمینه افتتاح وکلنگ زنی برخی پروژه های عمرانی اقتصادی انجام شد.

صدای جنوب:

برنامه های هفته دولت در کهگیلویه باحضورمعاون سیاسی استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ،فرمانداروشورای تامین این شهرستان اغازشد.

این برنامه هاابتدابادیدارازخانواده شهیدبازگبراغازشد..

حجت الاسلام موحد هفته دولت را هفته حاکمیت دانست و گفت:دراین هفته باید خدمات ارایه شده به اطلاع مردم رسانده شود.

حجت الاسلام موحد افزود:ماهرچه داریم از شهداست و این خدمات درجهت شادی روح آنها میباشد.

 

 

خبر تکمیل می‌شود…

آیین افتتاح گازرسانی به ۴۹روستای کهگیلویه آغاز شد.
با اتصال این روستاها به شبکه گاز، ۲۵۹۳خانوار باجمعیت ۱۲هزارو۱۰۸نفر و بااعتبار بیش از ۱۹۴میلیاردریال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند…
روستاهای الگن، دشت آزادی جاورده، گوراب، تنگ لبراب، برم سبز، تراب وسطی از جمله این روستاها هستند.

خبر تکمیل می‌شود….

پروژه روکش آسفالت دهدشت – قلعه‌ رئیسی – دیشموک باحضور مسئولان استانی وشهرستانی افتتاح شد.
این پروژه  به طول ۸کیلومتر و بااعتبار ۳۲مبلیارد ریال دیگر طرح افتتاحی هفته دولت در کهگیلویه بود.
این طرح به نمابندگی از۶پروژه قابل بهره برداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در این شهرستان می باشد.
مبلغ کل اعتبار این شش پروژه که درراستای طرح ملی ابرار، طرح ارتقاء کیفیت راهداری وطرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی اجرا شده، درمجموع ۸۱ میلیارد ریال است.

خبر تکمیل می‌شود.

طرح پروار بندی  ۵۰۰ راسی بره در منطقه راک کهگیلویه افتتاح شد.
علیرضا نیکویی زاده در آیین بهره برداری ازاین طرح تولیدی که معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم در مجلس، فرماندار وشورای اداری حضور داشتند گفت:ظرفیت اشتغالزایی این طرح ۴ نفر و اعتبار آن ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه افزود:در مجموع با بهره برداری از ۱۱طرح دامپروری در هفته دولت برای ۳۲نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت های تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، بانک کشاورزی، فرماندار کهگیلویه و همچنین  سرمایه گذاران طرح آقایان فروزان مهر و لیاقت، خاطر نشان کرد: این شهرستان ظرفیت زیادی برای اشتغالزایی وسرمایه گذاری دربخش کشاورزی دارد و اگر مشکلات وموانع برطرف شود شاهد جهش چشمگیری در این عرصه خواهیم بود.

نیکویی زاده با اشاره به موفقیت کم سابقه کهگیلویه در خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان درسطح استان این عملکرد را گامی امیدوار کننده بیان کرد وگفت:توان تولیدی شهرستان در کشت کلزا نیز به رقم  ۵۰۰تن رسیده است.

در این آیین افتتاحی حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای نیز سرمایه گذاری دربخش کشاورزی را نیازمند حمایت ویژه مسئولان بیان کرد و ادامه داد:تسهیلات به سرمایه گذاران واقعی داده شود تا در تولید مشکلی نداشته باشند.

برپایه گزارش صدای جنوب، در ادامه جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه خواست مشکلات کشاورزان باهمکاری فرمانداری تهیه و جهت بررسی و اقدام لازم به استانداری ارسال شود.

 

 

خبر تکمیل می‌شود..

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت