پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1399 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 83490

۱۰پروژه عمرانی-اقتصادی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور «مهندس فیلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «حجت‌الاسلام والمسلمین موحد» نمایندهٔ مردم در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مدیران‌کل استانی و مسئولین شهرستان افتتاح یا کلنگ‌ زنی شد.

صدای جنوب :

حکمت الله َسنایی در آئین بهره برداری از این طرح ها، گفت: ۴ طرح به نمایندگی از سایر طرح ها با اعتبار ۹ میلیارد و سیصد میلیون تومان، با حضور «مهندس فیلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «حجت‌الاسلام والمسلمین موحد» نمایندهٔ مردم در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مدیران‌کل استانی و مسئولین شهرستان افتتاح یا کلنگ‌ زنی شد.

وی افزود: این طرح‌ ها و پروژه‌ ها در حوزه‌ های کشاورزی، آبرسانی و توسعه‌ فضای آموزشی و اداری هستند.

سنایی افتتاح دبیرستان شهید حججی لیکک با ۴ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح آبرسانی به عشایر پشت‌ کوه ملاطهماسب با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار، افتتاح یک طرح پرورش ماهی و سه طرح گلخانه‌ ای با ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار و افتتاح کانال های آبیاری و جاده‌ های بین مزارع با یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان اعتبار را از جمله طرح های افتتاحی عنوان کرد.

وی افزود: کلنگ‌زنی فاز دوم سد ایلی‌آباد با ۴ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ‌زنی ساختمان اداره امور آب شهرستان با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه های کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت