پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1399 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 83558

پیام تسلیت مدیران استانی و شهرستانی در پی درگذشت رئیس فقید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه 

مدیران استانی و شهرستانی در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه پیام های تسلیت صادر و باخانواده و همکاران آن عزیز سفر کرده ابراز همدردی کردند…

صدای جنوب :

پیام تسلیت مدیران استانی و شهرستانی در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه

/////

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جوان برومند، خدمتگزاری صادق و فرمانده ای مسئولیت پذیر از مجموعه راهور نیروی خدوم انتظامی سرگرد مهرداد خادم اصل بر اثر بیماری فراگیر کرونا نه تنها برای اینجانب بلکه برای عموم مردم شهرستان سنگین آمده و اندوه مضاعفی را در تاسوعای حسینی رقم زد.

مسئولیت شناسی آن عزیز سفر کرده در کنار رفتار حسنه با آحاد مردم الگوی مناسبی از نقش آفرینی تاثیرگذار نیروهای معزز انتظامی را برای جامعه رقم زد که اندوه و عزای عمومی مردم مؤید این حقیقت بوده است.

اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا به وکالت از مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فقدان این الگوی ارزشمند انتظامی را به خانواده مکرم ایشان، فرماندهی و مجموعه معزز انتظامی و بالاخص کادر راهور شهرستان تسلیت گفته و رجا واثق دارم خدمت های صادقانه ایشان در کنار میراث ماندگار نام نیک، توجهات حضرت حق، آرامش روح، توفیق صبر بازماندگان و شفاعت قمر بنی هاشم (ع) را رقم خواهد زد.

سید محمد موحد
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

////

 

“السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)”

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای را به همه عزاداران و محبان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

《انا لله و انا الیه راجعون 》

 

اگرچه حق است و رفتن به سرای ابدی سرانجام هر انسانی است اما فقدان انسانهای خدوم، ضایعه ای اسف بار و برای جامعه دردناک است.

 

خانواده بزرگوار خادم اصل و مجموعه ی خدوم نیروی انتظامی خاصه پلیس راهور شهرستان کهگیلویه

سلام علیکم

مشیت الهی بر این قرار گرفت که در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انسانی ارزشمند، مؤمن، مخلص و خدمتگذار، مریدی از خیل عاشقان آن حضرت زنده یاد مهرداد خادم اصل جان را به جان آفرین تسلیم و به دیدار معبود بشتابد.

بی شک، تحمل چنین مصیبت بزرگی جز با توسل به آیات قرآنی و تمسک به ائمه اطهار (علیهم السلام) ممکن نمی باشد که امیدوارم در فراق این مرد بزرگ حاصل آید

در نهایت تألم و تأثر این مصیبت جانکاه را به حضور محترم مجموعه نیروی انتظامی استان و شهرستان به ویژه پلیس راهور، خانواده داغدار و تمامی بستگان تسلیت عرض می نمایم

برای شادی روح آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران واسعه الهی، هم نشینی با اولیاء الله و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

اللهم ارزقنی شفاعه الحسین یوم الورود

 

عدل هاشمی پور

////

درپی درگذشت رئیس پلیس راهور کهگیلویه :
فرماندار کهگیلویه رخداد این ضایعه را تسلیت گفت .

علیرضا اتابک :جبران فقدان این مدیر شایسته و با اخلاق در شورای اداری شهرستان کهگیلویه به آسانی میسر نخواهد بود

انالله و انا الیه راجعون

خبر عروج ناباورانه سرگرد سرافراز مهرداد خادم اصل مدیر جوان ،پرتلاش ، متعهد و نقش آفرین عرصه نظم و امنیت -رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه موجب تاثر عمیق اینجانب گردید .
بی تردید جبران فقدان این مدیر شایسته و با اخلاق در شورای اداری شهرستان به آسانی میسر نخواهد بود و خدمات صادقانه و ماندگار ایشان در یاد و خاطره مردم شریف و قدر شناس کهگیلویه باقی خواهد ماند .
اینجانب مراتب تسلیت خود را حضور خانواده و بازماندگان ایشان ،شورای اداری،جامعه نظامی و انتظامی ابراز می دارم ؛ غفران و علودرجات ایشان را از درگاه حق مسئلت می نمایم .

علیرضا اتابک /فرماندار

 

///////
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی طلب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در پیامی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر غمبار و تاسف برانگیز درگذشت مدیر اخلاقمدار و مسئولیت شناس افسر خوشنام کهگیلویه جناب سرگرد خادم اصل فرماندهی پلیس راهور شهرستان موجی از غم واندوه ایجاد وخانواده و بستگان وهمکاران واشنایان و عموم مردم قدرشناس را عزادار کرد تقدیر چنین بود تادرروز تاسوعای حسینی روح این عزیز همسفر با قافله اباعبدالله الحسین علیه السلام ازمیان ما پربکشدوبه معبودش بپیوندد این مصیبت رابه خانواده داغدار خادم اصل و بستگان و همکارانش در نیروی انتظامی واحادمردم

شهرستان تسلیت عرض میکنم واز خداوند میخواهم روح آن عزیز راباشهدای کربلا محشور گرداند.

سیدمحمد حسینی طلب

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه

////

مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
بانهایت تأسف وتأثر باخبر شدیم در ایام عزاداری سرور و ‌سالار شهیدان
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه جناب سرگرد مهرداد خادم اصل
فردی مؤمن ، متدین، متعهد، دلیر وشخصیتی که اسوه اخلاق وادب بود
دعوت حق رالبیک گفت
و دوستان وهمکاران خویش را به ماتم نشاند که در غم عروج شهادت گونه وی به سوگ نشستن صبری عظیم می خواهد
بی شک فقدان چنین شخصیتی ضایعه ای بزرگ ‌وجبران ناپذیر برای مجموعه نیروی انتظامی است
لذا اینجانب ضمن تسلیت تاسوعا ‌‌
‌وعاشورای حسینی این مصیبت بزرگ رابه مردم شریف وپرسنل خدوم وفداکارنیروی انتظامی استان وخانواده داغدارایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برای بازماندگان صبر وشکیبایی وبرای آن عزیز سفر کرده غفران ورحمت واسعه الهی وهمجواری با علمدار کربلا را مسألت مینمایم
عبداله سعادتیان
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهگیلویه
/////

انا لله و انا الیه راجعون

در روزی که مردم شهرستان‌ کهگیلویه در تاسوعای حسینی غرق در ماتم وعزا هستند خبر درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس وظیفه شناس ومسئولیت پذیر پلیس راهور این شهرستان آنها را بیش از همیشه غمبار و اندوهگین کرده است.
بی شک چنین ضایعه و مصیبتی هرگز جبران نخواهد شد و یاد و نام آن عزیز سفرکرده تا سالیان در اذهان باقی خواهد ماند.
اینجانب درگذشت سرگرد خادم اصل را به تمامی همشهریان و نیروهای نظامی و انتظامی، شورای اداری، بویژه خانواده و همکاران ایشان در مجموعه پلیس راهورتسلیت گفته و علو درجات را برای آن سفر کرده از خداوندمنان مسئلت مینمایم.

علی رضا نیکویی زاده سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه

////

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل ،رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه را به خانواده‌ی آن مرحوم و همکاران تسلیت گفت.

، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شهادت گونه ی سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه باعث تأثر و تأسف فراوان گردید.

سالها خدمت مجاهدانه در عرصه های مختلف بویژه ریاست وی در پلیس راهور شهرستان کهگیلویه یادآور نقش آفرینی موثر این عزیز بوده است.

اینجانب با درود به ارواح طیبه شهیدان عرصه سلامت این غم را به خانواده این عزیز و مجموعه انتظامی و نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نماییم.

سید محمد نصیری راد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد

 

////

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست .
خداوند قرین رحمتش فرماید
در این جا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد.

علی اصغر صالحی
شورای فضای مجازی
استان کهگیلویه و بویراحمد

 

////

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
خبر عروج ناگهانی روح بلند مردی غیور و منشاء خدمت صادقانه،

“سرگرد مهرداد خادم اصل رییس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه”

به علت ابتلا به بیماری کرونا ما را اندوهگین نمود.

مرحوم خادم اصل همواره نقش موثر و انکار ناپذیری در بر قراری نظم و امنیت حمل و نقل شهرستان داشت، ایشان الگوی پلیس نجیب و سرشار از عشق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

اینجانب ضمن ابراز تسلیت به فرماندهی انتظامی استان سردار انصاری و تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم پلیس استان و شهرستان کهگیلویه و همدردی با بازماندگان ، همکاران خدوم آن روانشاد ، در این ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از خداوند متعال خواستاریم، روح آن مرحوم را با اولیاء الله محشور و همجوار فرماید.

جمشید صادقیان پرور
مدیر کل شعب بانک قوامین استان فارس

///

پیام تسلیت مدیر بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه در پی درگذشت ریس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه
.متن پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت غم انگیزونابهنگام پلیس جوان. خدوم ومردم دار مرحوم مغفور
سرگرد مهرداد خادم اصل ریس پلیس راهورشهرستان کهگیلویه موجب تاسف و تالم فراوان شد.

ایشان از مسئولین جوان و خدوم بود که در خدمت به عموم مردم شهرستان خدمات ستودنی را ارزانی نمود .
اینجانب از طرف خودو پرسنل بنیادشهید وامورایثارگران ضمن ابراز همدردی با خانواده سوگوار آن فقید، درگذشت ایشان را به خانواده گرامی. فرماندهی محترم نیروی انتظامی وتمامی همکاران عزیزشان خصوصا کادر پلیس راهور شهرستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم‌ مغفور علو درجات و برای بازماندگان. بستگان وهمکاران عزیزشان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.»
عادل شریعت پور
رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان کهگیلویه

////

پیام تسلیت سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت جانسوز و جانگداز سرگرد مهرداد خادم اصل از خانواده بزرگ ناجا و رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. سرگرد خادم اصل همواره نقش موثر و انکار ناپذیری در برقراری نظم و امنیت داشت و الگوی پلیس نجیب و سرشار از عشق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
وی مدیری اخلاق مدار، مسئولیت شناس و افسر خوشنام بود که از دست دادن این مدافع امنیت که همواره در تمامی عرصه‌ها خالصانه حضور داشت موجب اندوه فراوان گردید. یاد و نام این عزیز مدافع امنیت را گرامی خواهیم داشت و اینجانب اصالتاً از طرف خود و نیابتا از طرف کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ضمن همدردی با خانواده محترم خادم اصل و مجموعه معزز نیروی انتظامی، کادر راهور شهرستان و مردم شریف و ولایتمدار استان و شهرستان کهگیلویه این مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آحاد کارکنان صدیق و فداکار نیروی انتظامی سلامتی مسئلت می نمایم. انشاالله روح بلند این عزیز از دست رفته همنشین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا باشد.

دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

 

///

 

ده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل از خانواده بزرگ ناجا موجب تاسف و تاثر بسیارگردید.

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسانهای فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.
بی شک در شرایطی که کشور برای مهار بیماری تلاش می‌کند، نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه در کنار مردم حضور داشته و با شوق و ایثارگری و مسئولیت‌پذیری برای ارتقاء سلامت و امنیت جامعه تلاش می‌کند در این مسیر عاشقی، وقوع حوادث ناگوار برای این سبزپوشان خدوم داغی بزرگ بر دل ما خواهد گذاشت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به مجموعه نیروی انتظامی خانواده مکرم آن مرحوم، تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل آرزو می‌کند.

علی دیانتی
سرپرست اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه

 

////

رئیس اداره ورزش وجوانان درگذشت سرگرد خادم اصل را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون
خبر جانسوز هجرت ابدی جناب سرگرد خادم اصل موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.
این ضایعه اسفناک و غم انگیز را صمیمانه و با قلبی آکنده از غم محضر شریف همه مردم کهگیلویه، خانواده محترمشان و بخصوص همکاران محترمشان در نیروی انتظامی و پلیس راهور تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
از خدای سبحان رحمت و غفران واسعه برای آن عزیز سفرکرده و برای همه بازماندگان صبر وشکیبایی مسئلت دارم
رضا نیکویی زاده
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت