پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1399 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 84427

معرفی هیات داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استانی «تابستان گچساران»

سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علی پور به عنوان هیات داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استانی «تابستان گچساران» بزرگداشت زنده یاد البرز زارعی معرفی شدند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب امیرحسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران با اعلام خبر گفت: هیات داوران جشنواره استانی «تابستان گچساران» افزود: داوری بخش نمایشنامه‌ نویسی جشنواره را سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علیپور از نمایشنامه‌نویسان و هنرمندان تیاتر استان و کشور می باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ادامه داد: پس از انتشار فراخوان جشنواره تابستان گچساران بزرگداشت مدافع طبیعت زنده یاد البرز زارعی این جشنواره در بخش های گوناگون در نیمه اول تیرماه ۱۳۹۹ فراخوان خود را صادر کرد و در بخش نمایشنامه نویسی بیش از ۳۵ اثر از نویسندگان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
نخستین جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی «تابستان گرم» را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان گچساران برگزار می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت