پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1399 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 85962

حجت الاسلام موحد در یادواره ۶۶ شهید بخش چاروسا؛ شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و انسجام بیشتر اقشار جامعه شد/شهید بویر به شهادت رسید تا امنیت کشور حفظ شود/مطابق فرمایش رهبر انقلاب یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم

نماینده مردم کهگیلویه با تسلیت شهادت شهید بویر اظهار داشت؛ امروز امثال شهید بویر رفتند واز جان خود گذشتند تا امنیت کشور عزیزمان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ، حجت الاسلام سید محمد موحد با بیان اینکه محفل امروز مقدس و حائز اهمیت است گفت؛ اربعین حسینی را به مقام معظم رهبری رهبر عظیم شان جهان، ملت شریف و شجاع، مردم استان ومردم حوزه انتخابیه مردم عزیزی که جهت پاسداشت یاد شهدا تجمع کردند تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم کهگیلویه با تسلیت شهادت شهید بویر اظهار داشت؛ امروز امثال شهید بویر رفتند واز جان خود گذشتند تا امنیت کشور عزیزمان حفظ شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب زنده است ابراز کرد؛ آنچه باعث شد امروز ما درمقابل کفر ودشمن با کمترین بضاعت مادی مقابله وایستادگی کنیم ودشمن را وادار به مذاکره کنیم فرهنگ اربعین و فرهنگ وشهید شهادت است.

وی عنوان کرد؛ اگر می بینم مقام معظم رهبری تاکید بر حفظ نام شهدا ونگه داشتن یاد شهدا دارند یک عظمت است و این ابعاد مختلف فرهنگی در آن وجود دارد که این فرهنگ را نگه داریم و یک حرکت ماندگاراست.

حجت الاسلام موحد افزود: دشمن با تمامی توان واقتدا وارد مبارزه شده است ولی کاملا واقف هستند که توان مقابله با کشور عزیزمان را ندارد.

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده گفت؛ آنچه باعث شده است این ملت به مواضع خود استوار باشد ومقاومت را منصه ظهور بر ساند فرهنگ شهادت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

سید محمد موحد تصریح کرد؛ جمعیتی که این جا تجمع کردند در واقع می خواهند به دشمن ومخالفین نظام برسانند که این مردم همان مردمی هستند که از آرمان های شهدا و اربعین اباعبدالله دفاع خواهند کرد.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب وحدت و انسجام جهان اسلام ذکر کرد و گفت؛ شخصیت بی بدیلی مثل سلیمانی از این کشور گرفته شد ولی دشمن فکر نمیکرد با شهادت سردار سلیمانی چنین وحدتی در کشور بوجود بیاید ولی مردم با تکیه بر رهنمودهای سلیمانی که می گفت ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم و با وحدت مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام موحد افزود: این نظام پایدار است ودشمن را به زانو در خواهد آورد و فرزندان خمینی با رهنمودهای ولایت و رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت مقابل دشمن مقاومت می کنند.

وی با بیان اینکه مسولان در مقابل این مردم باید نوکری کنند به این نوکری افتخار کنند ابراز کرد؛ از متولیان برگزاری برنامه تشکر ویژه می کنم و یاد وخاطره آیت الله آمیراحمد تقوی را گرامی میداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت