پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1399 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 87747

بازدیدمعاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان از پروژه “احداث بند انحرافی کانال انتقال و حوضچه تغذیه مصنوعی اب های زیر زمینی تنگ سپو.

پروژه احداث بندانحرافی کانال انتقال و حوزه تغذیه مصنوعی سنگ سپو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و به کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت سطح اب سفره های زیرزمینی دشت کلاچو و منطقه تنگ سپو در حال احداث می باشد.

بازدید دکتر احسانی، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان و مهندس محسنی فر عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان از پروژه “احداث بند انحرافی کانال انتقال و حوضچه تغذیه مصنوعی اب های زیر زمینی تنگ سپو.
در این بازدید دکتر احسانی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان گفت: که پروژه احداث بندانحرافی کانال انتقال و حوزه تغذیه مصنوعی سنگ سپو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و به کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت سطح اب سفره های زیرزمینی دشت کلاچو و منطقه تنگ سپو در حال احداث می باشد.
مهندس پرچمی ناظر عالی پروژه با اشاره به مدت زمان این پروژه گفت: قرار داد اولیه(فاز اولیه) با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال می باشد و قرار بود که این پروژه در هشت ماه به بهربرداری برسد که با پشتکار پیمانکار، مهندسین ناظر و مشاورین و سایر عوامل این پروژه خوشبختانه در کمتر از چهار ماه این فاز به بهره برداری رسید و قرارداد ثانویه(تکمیلی)هم با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال می باشد که مدت زمان این قرارداد هم ۴ ماهه می باشد و پیش بینی میشود که تا پایان ابان ماه این فاز هم به بهره برداری برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت