پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آبان 1399 ساعت 00:08:: شناسه خبر: 87791

امام جمعه یاسوج؛ برملا شدن ماهیت آمریکا در انتخابات اخیر

امام جمعه یاسوج گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و وقایعی که در حال اتفاق است، پرده از ماهیت این کشور برداشت.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  ،امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در این استان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه چه ترامپ و چه بایدن انتخاب شود دشمنی آمریکا با ایران تفاوتی نمی‌کند گفت: احزاب مختلف سیاسی آمریکا در سال‌های گذشته انواع و اقسام خصومت‌ها را برای ملت ایران طراحی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: فتنه ای که آمریکا در سال ۸۸ در کشور ما راه انداختند اکنون و در دوران انتخابات گریبانگیر خودشان شد.

وی با اشاره به اجرا نشدن برنامه های ۱۳ آبان در شرایط کرونایی ادامه داد: گروهی از معترضان جمهوری آمریکا در سالروز مبارزه با استکبار جهانی پرچم کشورشان را در خیابان‌های پورتلند به آتش کشیدند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به رونمایی از دستاوردموشکی اخیر ایران بیان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات حمله به آمریکا را نداشت اما ایران با حمله به پایگاه عین الاسد قدرت خود را به رخ دشمن کشید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کشور ایران در سایه تحریم ها به خود کفایی های مهمی دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای دشمنان تعجب برانگیزاست که ایران چگونه در دوران تحریم به سلاح های پیشرفته دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت های پیش رو ازجمله روز جهانی علم در خدمت توسعه اشاره کرد وافزود:خداوند انسان را خلاق آفریده و از انسان خواسته به همراه علم، اخلاق و معنویت پیشرفت حاصل می شود.

وی با ابراز گلایه از رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی برخی  مردم وشرکت آنان در محافل و مجالس عمومی گفت: حضور در تجمعات ویروس کرونا را به سرعت انتقال می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود:در این شرایط کرونایی راهی جز رعایت مسائل بهداشتی نداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت