پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1399 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 88315

دبیرکل و رئیس شورای مرکزی مجمع نخبگان ایران مطرح کرد :

ضرورت تحقق اهداف مجمع نخبگان با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب

مجمع نخبگان ایران به عنوان مجموعه‌ای مردم‌نهاد و برخاسته از اراده‌ مسؤلانه‌ی جوانان نخبه و سرآمد در جای جای کشور، نمونه دقیقی از فرصت و ظرفیت تسهیلگرانه و حمایتی است.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، دکتر سید روح‌الله سیدی در جلسه عمومی فوق‌العاده مجمع نخبگان ایران با اشاره به اهداف، چشم‌اندازها و رویکردهای مجمع نخبگان ایران، حرکت به سمت تعالی کشور از طریق توجه واقعی به جامعه نخبگانی، سرآمدان و اصحاب نظر و ایده را یکی از کارویژه‌های اصلی مجمع نخبگان ایران برشمرد و گفت: مجمع نخبگان ایران به عنوان مجموعه‌ای مردم‌نهاد و برخاسته از اراده‌ مسؤلانه‌ی جوانان نخبه و سرآمد در جای جای کشور، نمونه دقیقی از فرصت و ظرفیت تسهیلگرانه و حمایتی است.

وی افزود: با تکیه بر نیروی انسانی کارشناس و نخبه، می‌توان در عرصه‌های مختلف، در کنار بخشهای مختلف دولت و حاکمیت، به کمک رفع معضلات و مشکلات کشور آمده و به مردم و مسؤولان یاری رساند.

دبیر کل و رئیس شورای مرکزی مجمع نخبگان ایران در ادامه تصریح کرد: ظرفیتهای مجمع در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را شایسته توجه بوده و فعالیتهای دوره جدید مدیریت مجمع نخبگان ایران را در چارچوب جوانگرایی، بسیار مفید و مغتنم خواهد بود.

دکتر سیدی در ادامه با تشکر از فعالیتهای مجمع در طول سالیان گذشته، اظهار امیدواری کردند که مسؤولان با توجه به ظرفیت و توانمندی نخبگان در بخشهای مختلف کشور، از ظرفیتهای این مجمع، در راستای سیاستگذاری و اجرا، بهره مطلوب ببرند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند توفیق همراهی و همگامی با برخی از بهترین جوانان این مرز و بوم سرافراز را به ما ارزانی فرمود و مجمع نخبگان ایران را به عنوان نهادی مردمی و اثرگذار، محمل این همکاری‌ها، هم‌پایی‌ها و هم‌اندیشی‌ها قرار داد.

دبیرکل مجمع نخبگان ایران ادامه داد: بی‌شک، مجمع نخبگان ایران، به مثابه هر سازمان مردم‌نهاد دیگری، مبتنی بر خواست و اراده آزاد، مسؤولانه، دغدغه‌مندانه و سرشار از انگیزه‌ی اعضاء خود، مسیر رشد و تعالی را خواهد پیمود.

دکتر سیدی در ادامه با تاکید به شروع دوره جدید مجمع نخبگان گفت: بی‌تردید در مجمع نخبگان ایران، در دوره جدید، با تکیه بر همت و توان اعضاء محترم شورای عالی، شوراهای مشورتی، کارگروههای تخصصی و سایر بخشها، در کنار انگیزه و تلاش و جدیت شورای مرکزی منتخب که مسؤولیت بسیار سنگینی را در دوره جدید به دوش دارند، سعی خواهیم نمود که اهداف متعالی مجمع را تحقق بخشیده و برنامه‌های مصوب را به صورتی حرفه‌ای و منظم پیگیری و اجرا نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت