پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1399 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 88393

شروع به کار ۲ کارخانه در دهدشت پس از ماه‌ها غیرفعالی/اقدامات شهردار جوان تحسین رییس شورای اسلامی شهر دهدشت را در برداشت

آغاز ساماندهی ورودی شهر دهدشت به عنوان مطالبه همیشگی مردم، تلاش برای همدلی کارکنان شهرداری و پرهیز از مسائل جناحی، قومی و قبیله ای، ارتباط مداوم با اصحاب رسانه در بیان مشکلات و فعالیت های انجام شده و اعلام برنامه های پیش رو، تعامل با مدیران شهرستان از جمله امام جمعه دهدشت وفرماندار کهگیلویه و بازگشت دوکارخانه ضروری به چرخه تولید برای توسعه شهر دهدشت و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری از جمله اقداماتی است که شهردار جوان و جدید دهدشت در همین مدت کوتاه از خود نشان داده امری که سبب قدردانی بالوایه رئیس شورای اسلامی این شهر از احسان تابش نژاد گردید.

صدای جنوب :

احسان تابش‌نژاد از بازگشت کارخانه‌های شن و ماسه و آسفالت به چرخه تولید خبر داد و اظهار داشت: این دو سرمایه عظیم ماه‌ها به دلیل عدم مدیریت صحیح ، راکد و بدون استفاده مانده بودند که با تلاش های شبانه روزی در سه هفته گذشته و انجام تعمیرات لازم این دو کارخانه از امروز به چرخه تولید بازگشتند.

شهردار دهدشت گفت: فعال شدن این کارخانجات به توسعه شهری و تأمین درآمد کمک می‌کند.

 تابش نژاد به محصولات تولیدی این دو کارخانه اشاره کرد و گفت : در کارخانه سنگ شکن روزانه بیش از ۶۰تن انواع ماسه شسته و شکسته ،شن نخودی ،شن بادامی و شن فال تولید و در کارخانه آسفالت ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰تن وجود دارد.

وی گفت : در این دو کارخانه ظرفیت تولید سالانه بیش از ۲۶ هزار تن شن و ماسه و ۴۳ هزار تن آسفالت وجود دارد که تلاش می شود با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود اقدامات موثری را در توسعه مناطق مختلف و زیر ساخت های شهر دهدشت انجام دهیم.

تابش‌نژاد، توسعه مناطق شهری، آسفالت معابر، استفاده بخش خصوصی در حوزه راهسازی شهرستان‌های چرام و کهگیلویه و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب را از مزایای بازگشت این واحدها به چرخه تولید اعلام کرد.

وی ادامه داد : در این دو کارخانه ۹ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و روزانه با ماشین آلات و سیستم استاندارد اتاق فرمان ، کار تولید محصول و ارائه خدمات به شهروندان  چرام و کهگیلویه را انجام می‌دهند .

زین العابدین بالوایه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت هم در بازدیدی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دهدشت از این دو کارخانه داشتند ، گفت: کارخانه های آسفالت و سنگ شکن از اهمیت ویژه‌ای برای خدمت به شهروندان ، توسعه شهر دهدشت و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دهدشت برخوردار است که این مهم با تلاش های شهردار جدید احسان تابش نژاد محقق شد و جا دارد از تلاش های بی وقفه وی در این مدت کوتاه تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت