مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۸۹ مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۸۹ مورد مکاتبات مردمی
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۸۹ مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد یکنهاد مردمی است که بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.
مبشری با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۱۷۸۹ مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، ۷۴۹ مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایتwww.e.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد، گفت: با توجه به بیماری همهگیر کرونا در سطح جامعه و بهمنظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعهکنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده مردمی در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام میگیرد.
مبشری تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است.
انتهای پیام