پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 90279

تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی استان از تولید برنامه های فرهنگی صداو سیما

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از تلاش های صداوسیمای مرکز استان درپی پخش برنامه های متنوع در خصوص معرفی ظرفیت های گردشگری،آداب و رسوم مردم استان تقدیرکرد.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،متن پیام مهندس مجید صفایی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر امیر رئوف

مدیرکل  محترم صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد

باسلام واحترام:

توجه اهمیت به فرهنگ،آداب و رسوم مردم،معرفی سوغات و صنایع دستی و همچنین معرفی ظرفیت های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در توسعه اقتصادی این دیار چهارفصل دارد.

همانطورکه اطلاع داریدگردشگری فرهنگی حول جاذبه ها و جذابیت های فرهنگی جوامع شکل می گیرد و گردشگر به قصد آشنایی با فرهنگ جوامع دیگر مسافرت می کند.

فرهنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های مقاصد شناخته می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده، ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی پس از زیبایی‌های طبیعی و آب و هوا، بیشترین نقش را در جذب گردشگران یک مقصد دارند

.

گرچه در سال ۹۹به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا نتوانستیم میزبان گردشگران داخلی و خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم،اما خوشحال هستیم با تلاش های حضرتعالی و همکاران گرامیتان در مرکز صدا وسیما کهگیلویه و بویراحمد فرصتی ایجاد شده تا ظرفیت های گردشگری استان بخوبی در قالب ساخت مستندها،مسابقه های محلی،برنامه های فرهنگی با اولویت معرفی آداب و رسوم استان به مردم کشور معرفی شود.

لذا بدینوسیله ضمن عرض تبریک شب یلدا،مراتب  سپاس و قدردانی  خود  را از تلاش های بی شائبه جنابعالی اعلام نموده و از اینکه با حمایتهای بیکران خود، ما را در مسیر پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد همراهی نموده اید، صمیمانه تشکر می نماییم .

مجید صفایی

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری

و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت