پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1399 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 90292

تبریک مدیر کل امور زنان و خانواده به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

واژه پرستار واژه مقدسی است که شکوه و ژرفای آن در وجود بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب (س) تبلور یافته است، تا در سالروز تولد آن بزرگ پرستار عالم، قدردان جامعه پرستاری کشورمان باشیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.‬
‫متن پیام نادیا صداقت به این شرح است: پرستاری هنر عشق ورزیدن و درآمیختن آن با تخصص است، حرفه مقدس پرستاری نه تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار، بلکه دمیدن آرامش و روح زندگی در تن رنجور بیمار است، پرستار حافظ جان و تقویت روح بیمار و التیام بخش زخم های اوست. ‬
‫ ‬واژه پرستار واژه مقدسی است که شکوه و ژرفای آن در وجود بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب (س) تبلور یافته است، تا در سالروز تولد آن بزرگ پرستار عالم، قدردان جامعه پرستاری کشورمان باشیم.
اینک به این بهانه زیبا، این روز گرامی را به کلیه پرستاران بویژه عزیزانی که در واحدهای بهداشتی و درمانی این استان با خدمت شبانه روزی خود در راه ارتقاء سلامت هم استانی های شریف مان، تلاش وصف ناپذیر و قابل تحسینی را به ظهور می رسانند تبریک عرض نموده، خصوصا تلاشهای سخت کوشانه جامعه پرستاری را در کنار سایر عوامل کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان مردم عزیزمان، پاس داشته و توفیق روزافزون یکایک این پرستاران بزرگ را جهت خدمت به جامعه از خداوند متعال خواستارم‪.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت