پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1399 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 90365

تبریک مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد با سعادت ، حضرت زینب (س) و روز پرستار

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

پرستار ،عجب واژه آشنائی است کلمه ای که ناخود آگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصیمی اندازدکه در لحظات سختی و ناراحتی ، یاری رسان ماست.

مقام معظم رهبری : فرهنگ جامعه ، باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوح  مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز پرستار را  تبریک گفت

پرستار ،عجب واژه آشنائی است کلمه ای که ناخود آگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصیمی اندازدکه در لحظات سختی و ناراحتی ، یاری رسان ماست.

انسانهای بی ادعائی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تا بیماران سلامتی خود را بازیابند و حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز ،روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ ، شکوه و عظمت یافته است .ضمن گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ،از پرستاران شریف و مدافعان سلامت در حوزه های مختلف دانشگاهی ، بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نموده و از زحمات شبانه روزی این قشر زحمتکش که خصوصاً در ایام مبارزه با بیماری منحوس کرونا رنج و مشقت فراوانی را متحمل شده اند به نیکی یاد می کنیم . در پایان از حضرت باریتعالی توفیقات روز افزون و صحت و سلامتی برای همه پرستاران گرانقدر مسئلت می نمایم .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
بهنام فرح بخش

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت