پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1399 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 91167

شهید حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های ماندگار تاریخ برای نسل‌های آینده است

شهید حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های ماندگار تاریخ برای نسل‌های آینده است. مدافع حرم و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شجاعت، فرمانبرداری از ولایت، معنویت و اخلاص حاج قاسم از وی چهره‌ای خاص و محبوب ساخت سردار عوض شهابی فر گفت: ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم و نقش او در حوزه خاورمیانه […]

شهید حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های ماندگار تاریخ برای نسل‌های آینده است.
مدافع حرم و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شجاعت، فرمانبرداری از ولایت، معنویت و اخلاص حاج قاسم از وی چهره‌ای خاص و محبوب ساخت سردار عوض شهابی فر گفت: ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم و نقش او در حوزه خاورمیانه از او چهره بین‌المللی ساخت که در آینده برای نسل ها در تاریخ ماندگار خواهد بود.
مدافع حرم همرزم و رزمنده دفاع مقدس هم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با الهام از مکتب عاشورا و اطاعت و فرمانبرداری از رهبری و سرشار از شوق به شهادت تا پای جان ایستاد . سید علی‌محمد بزرگواری گفت: در بین کشورهای خارجی به ویژه حوزه خاورمیانه نام حاج قاسم آشنا ب و برای دشمنان ترس آور است:
نویسنده دفاع مقدس و مورخ هم گفت: افرادی که در یک موقعیت زمانی خاص کار خارق العاده انجام می دهند به نوعی اسطوره می‌شوند و حاج قاسم از این گروه انسان‌هاست .
دکتر فتحعلی بزرگمهر نژاد رزمنده و جانباز دفاع مقدس افزود ..:بی پروایی در مقابل دشمنان از ویژگی‌های خاص و قابل توجه این مرد خداست. دکترای تاریخ اسلام نیز گفت: بعد از جنگ ۳۳ روزه لبنان حاج قاسم نخستین فرمانده شیعی محبوب در حوزه شامات است. کمال ظریفیان گفت: شخصیت اجتماعی اخلاقی و منش سیاسی ایشان اثر گذاری خاصی بر جریان های سیاسی شیعه و سنی جهان گذاشت .
و ی؟گفت: حضور حاج قاسم باعث تغییر بسیاری از معادلات در لبنان عراق و سوریه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت