پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1399 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 91292

به شدت نگران موج بهمن‌ماه هستیم/کنترل‌های نیروی انتظامی بیشتر شود/ چشم و هم چشمی و رقابت در تشییع جنازه‌ها چه معنایی دارد

حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:در اولین سالروز شهادت عارف مجاهد خدایی هستیم شخصیتی که از خاک به افلاک رسید در طول تاریخ شخصیت‌هایی داشته‌ایم که به اهل مکتب بیت نزدیک بوده و همین افراد تحول‌آفرین شدند.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:در اولین سالروز شهادت عارف مجاهد خدایی هستیم شخصیتی که از خاک به افلاک رسید در طول تاریخ شخصیت‌هایی داشته‌ایم که به اهل مکتب بیت نزدیک بوده و همین افراد تحول‌آفرین شدند.

استاندار ادامه داد: شخصیت‌هایی که در عرصه های مختلف درخشیدند مثل شهید سلیمانی که زندگی او سراسر تبعیت از قرآن و اهل بیت بود و ولایت مداری و امام مداری او چنان بود که در امام و رهبری ذوب شده بود و عبد الهی گشته و خود را به خدا سپرده بود و تفسیر عملی از آیات قرآن است.

وی گفت: خیلی از کشورها و ملت‌ها و مردم دنیا امروز را پاس داشته اند، سیره عملی آن شهید نشان می دهد که چه قدر به خودسازی پرداخته و این همه با منطق و شجاعت و درایت بوده که بسیاری از شخصیت‌های بزرگ دنیا مثل پوتین تقاضای دیدار با سردار سلیمانی را داشته‌اند.

کلانتری گفت: در عرصه بین‌المللی تاثیر گذار بود چرا که تروریست‌ها برای بر هم زدن امنیت جهان وارد گود شده بودند و اکنون حکومتی به نام داعش به واسطه همت سردار سلیمانی وجود ندارد.

وی در ادامه گریزی به وضعیت کرونا در استان زد و گفت: چند تصمیم جدید باید گرفت اول باید وضعیت نارنجی بویراحمد و کهگیلویه رابه زرد تبدیل کنیم برای این کار باید تیم‌هایی تشکیل دهیم و آقای بانشی و خانم صفایی و فرمانداران باید وارد میدان شوند و  طبق تصمیم سه نفره در این دو شهر اقدام شود.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی خوب و فعال است نیروهای درگیر نباید در بعد از ظهرها تعطیل شوند و فقط شیفت‌ها باید جابجا شوند مصوبه دیگر ما هر نمونه مثبتی که داریم باید ۱۵ تست از اطرافیان آن‌ها نیز داشته باشیم.

استاندار خاطرنشان کرد: به شدت نگران موج بهمن‌ماه هستیم که می‌تواند آسیب جدی ایجاد کند مجموعه بیمارستان‌ها و نیروهای درمانی و بهداشتی ما تلاش‌های زیادی کرده‌اند اما نباید دست از تلاش بداریم و باید در این دوره تنفس، ریکاوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: نوع جهش یافته ویروس در کشورهای همسایه دیده شده و به شدت مرزهای ما تحت کنترل است که باید از ظرفیت طرح شهید سلیمانی بیش از این استفاده شود.

استاندار گفت: کنترل‌های نیروی انتظامی باید بیشتر شود به خصوص در ورودی شهر یاسوج و شهرداری نیز بخشی از دیوار آرامستان را بسازد تا عبور و مروری انجام نشود و هر جایی که قرار است تشییع جنازه ای باشد لازم است با خانواده متوفی صحبت شود ‌ در صورت بی‌توجهی با مستندسازی شود تا برخورد لازم را داشته باشیم.

وی افزود: چشم و هم چشمی و رقابت در تشییع جنازه‌ها چه معنایی دارد در هر مراسمی تیراندازی داشتند مستندسازی شده و بعد سراغ افراد بروند و سلاح‌ها جمع شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت