پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1399 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 91434

آئین رونمایی از تابلوی بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در لنده+تصاویر

به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان لنده آئین رونمایی از تابلوی بلوار شهیدسلیمانی برگزارشد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهرداری و شورای شهر لنده اقدام به نامگذاری بلوار ورودی این شهر به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کردند.

آئین رونمایی از تابلوی بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور امام جمعه موقت، فرمانده سپاه ناحیه لنده، شهردار و رئیس شورای شهر لنده برگزارشد.

در این مراسم شهردار لنده با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی گفت: بدون شک نامگذاری یک بلوار و یا خیابان و میدان برابر رشادت های حاج قاسم نبوده و نیست ولی به پاس رشادت های این سردار عاشورایی این اقدام به منظور پاسداشت و نکوداشت این شهید عزیز صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم راه و مسلک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که خدمت به مردم بوده است را در عمل به منصه ظهور برسانیم و خادمی برای مردم باشیم.

در ادامه نیز حجت الاسلام سید محمودالهی نیا گفت: گفتن از رشادت ها و حماسه آفرینی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند ساعات ها زمان است تا ابعاد دقیق شخصیتی و مسائل کاری ایشان مورد واکاری قرار گیرد.

وی افزود: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا یکی از اقدامات ارزشمند در جامعه است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به درستی شکل گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: حماسه آفرینی های حاج قاسم در محور مقاومت باعث شد تا وی به سردار دلها در میان امت های اسلامی تبدیل شود.

وی گفت:ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی بی نظیر و بی بدیل در کشور است که امیدواریم همه ما بتوانیم در این مسیر که سراسر نور و سعادت است گامی برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت