پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1399 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 94834

ممنوع شدن خروج سیمان از کهگیلویه و بویراحمد

خروج سیمان کارخانه‌های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش  صدای جنوب مدیرکل تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران رسانه‌های محلی این استان گفت: به علت کمبود سیمان در استان شاهد نارضایتی مردم و نوسان قیمت ها این محصول بودیم.
براتعلی صالحی افزود: با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی در باب کیفیت سیمان در استان نداریم.
وی اضافه کرد: به دلیل رفع کمبودها و نیاز ضروری استان به سیمان و مصالح ساختمانی برای بازسازی منطقه زلزله زده سی سخت خروج این محصول به خارج از استان ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

صالحی به موضوع گرانی گوشت مرغ هم اشاره کرد و ادامه داد: میزان تولید مرغ در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میزان مصرف این کالا است و یکی ازدلایل افزایش قیمت مرغ تامین آن از دیگر استان‌ها وپرداخت هزینه‌های جانبی از جمله کرایه حمل است.

وی قیمت مصوب مرغ تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بیان کرد و گفت: این در حالی است که قیمت هر کیلو مرغ که خارج استان تامین می‌شود به خاطر هزینه های جانبی ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: یکی از مهمترین دلایل تامین نشدن مرغ مورد نیاز استان و افزایش قیمت این محصول در کهگیلویه و بویراحمدنبود استان معین برای تامین این کالا است.

صالحی بیان کرد: در صورت تعیین استان معین برای تامین نیاز کهگیلویه و بویراحمد بخشی از مشکلات کمبود مرغ رفع و از افزایش و نواسانات قیمت این محصول جلوگیری می شود.

صالحی همچنین اضافه کرد: برخی مراکز فروش مرغ در استان این محصول را  به قیمت هر کیلو ۲۹ هزار تومان عرضه می‌کنند که این کار تخلف محسوب و با گرانفروشان برخود قانونی می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت