پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1399 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 94878

تاخیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاخیر در تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی این استان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب از یاسوج، کیامرث حاجی زاده امشب در یازدهمین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت حضور مدیران استانی در این شورا اظهار داشت: بررسی و ارتقا بعد کیفی و فنی پروژه‌ها ضروری است.

وی با اشاره به زلزله سی سخت عنوان کرد: آسیب‌های وارده در این زلزله لزوم نظارت و توجه به ضوابط فنی در کارها عمرانی و پروژه‌ها را برای ما اثبات کرد.

معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سعی شود دستگاه‌های اجرایی متولی در پروژه‌ها تا حد امکان در چهارچوب ضوابط و قانون با پیمانکاران که همکار بخش‌های دولتی در اجرای پروژه‌های عمرانی هستند همکاری لازم را برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها داشته باشند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌های پروژه‌های عمرانی زمانبر شدن این پروژه‌ها است، و علت این آفت عدم تعریف درست پروژه از نظر ساختار بودجه‌ای است.

وی تصریح کرد: در شورای برنامه ریزی و مقدمات یک پروژه باید ساختار بودجه‌ای پروژه متناسب با وزن پروژه ردیف اعتباری پروژه استانی، منطقه‌ای و یا کشوری بگیرد.

معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پروژه‌های عمرانی نظیر سدهای آبی که تکمیل آن مستلزم اعتبارات کلان بوده و باید در ردیف اعتبار ملی تعریف شود.

حاجی زاده با اشاره به روند پیشرفت پروژه سد کوهبرد دهدشت، بیان کرد: این پروژه از محل منابع اعتباری استانی در حال احداث بوده در صورتی که علت به درازا کشیدن اتمام آن ضعف منابع مالی استانی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت