پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1399 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 95067

دیدارنماینده ولی‌فقیه و معاون استاندار در بخش چاروسا با مادر شهید ناصر اژدر

نماینده ولی فقیه و معاون استاندار با مادر شهید ناصر اژدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی به همراه معاون عمرانی استاندار با سفر به  شهر قلعه رئیسی در بخش چاروسا با مادر شهید ناصر اژدر دیدار و گفتگو کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید  نصیر حسینی   در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های  شهید ناصر اژدر  و دلجویی از مادر شهید اظهار داشت: شما خانواده‌های شهدا آبروی کشور هستید، روحیه بالایتان بسیار با ارزش و ما وظیفه خود دانسته که با شما دیدار و از شما دلجویی کنیم.

نماینده ولی فقیه  در استان به بیان خاطراتی از رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی پرداخت و اظهار داشت: روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به خدا در بین رزمندگان موج می‌زد و حالتی از عرفان در آنها وجود داشت که نظیر آن را نمی‌توان یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خاطرات شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها بسیار ارزشمند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نباید از این موضوع غفلت شود و باید به ثبت و ضبط خاطرات خانواده های شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان پرداخته شود.

وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است و پشتیبانی از این عزیزان، باعث استحکام و پایداری نظام و انقلاب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان  خاطر نشان کرد:دیدار با خانواده‌های شهدا برای مسئولان قوت قلب است چراکه در این دیدارها با خود اتمام حجت کرده تا ادامه دهنده راه شهدا و مدافع نظام و اسلام باشیم.

در این دیدار مادر شهید  ناصر اژدر  دقایقی به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت و به دوران جوانی ایشان و حضور در جبهه‌ها اشاره کرد.

شهید  ناصر اژدر درسال ۱۳۵۰متولد دانش اموز سوم راهنمایی درسال ۶۵ به جبهه اعزام ودر مورخه ۱۹بهمن ماه ۶۵ در عملیات کربلای۵ شلمچه  د ر سن ۱۵ سالگی به درجه شهادت نایل گردید بمدت ۱۶ سال مفقود وجسد ایشان درسال ۷۹ پیدا گردید و به زادگاهش در شهر قلعه رئیسی  در جوار شهدا به خاک سپرده شد

شایان به ذکر است یکی از خانوادهایی که همه فرزندان ان جانباز هستن خانواده شهید اژدرهست

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت