پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1395 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 9584

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

افشاگری های هدفمند معاون سابق، باعث حضور بازرس در یاسوج شد

گوهرکانی:چون بازرس به استان دیگری رفته هنوز از نتیجه خبری ندارم ولی به محض حصول نتیجه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در چند روز اخیر بحث استخدام‌های  فامیلی در برخی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد نقل محافل و مجالس خصوصی  شده است.

به گزارش صدای جنوب، باید در نظر داشت که این موضوع به تسویه حساب های شخصی وعقده گشایی ،تهمت و دروغ تبدیل نشود و بی جهت به بعضی از مدیران توانمند در  عرصه خدمت رسانی، خدشه ای وارد نشود تا بتوان از ظرفیت وتوانایی مدیرانی چون رییس سازمان جهادکشاورزی در توسعه ببیشتر استان استفاده کرد و از طرفی خواست عمومی جامعه اینست که اگر این بحث ها تنها باهدف تخریب و افترا بوده است  با افشاگران برخورد قانونی شود.

به هر حال با همه این موارد حضور بازرس وزارت جهاد کشاورزی در استان و استقرار در این سازمان اقدام به جایی است که جعفرگوهرکانی برای پایانی بر این باصطلاح افشاگری های هدفمند انجام داده است تا یکبار برای همیشه ریشه این شایعه ها خشکانیده شود.

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تایید این خبر اظهارداشت: تنها یک بازرس  از وزارت جهاد کشاورزی آن هم به دستور امور استان‌های وزارتخانه به استان آمده و حضور بازرس امری طبیعی بوده و همه ساله برای ارزیابی در زمینه عملکرد سازمان  در بخش‌های مختلف به استان می‌آیند.

وی ابراز کرد: البته امسال بعد از اینکه ویسی معاون سابقم به قول خودش افشاگری‌های داشت نیز این موضوع در دستور کار بازرس هم قرار گرفت.

جعفر گوهرگانی در پاسخ به این سوال تسنیم که نتیجه بازرسی به کجا رسید؟ گفت: چون بازرس به استان دیگری رفته هنوز از نتیجه خبری ندارم ولی به محض حصول نتیجه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: همه ساله بازرسانی از وزارتخانه برای بررسی عملکرد سازمان متبوع در استان در بخش‌های مختلف از جمله تنظیم بازار، نظام مهندسی و…. وارد استان می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت