پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1400 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 96700

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:

ساختمان جدید کلینیک تخصصی دهدشت بزودی به بهره برداری نهایی می رسد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ساختمان جدید کلینیک تخصصی دهدشت در آینده نزدیک به بهره برداری نهایی می رسد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ساختمان جدید کلینیک تخصصی دهدشت در آینده نزدیک به بهره برداری نهایی می رسد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: طی سفر روز گذشته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان به دهدشت ضمن بازدید از پروژه ساختمان کلینیک تخصصی دهدشت و با توجه به اهمیت موضوع مقرر گردید باقیمانده کار این پروژه در اسرع وقت تکمیل شده به نحوی که در آینده نزدیک با بهره برداری نهایی از آن فضای فیزیکی حوزه درمان شهرستان افزایس یابد
طیب زادگان اظهار داشت: با توجه به طراحی تخصصی نقشه ساختمان به تناسب نیاز فضاهای درمانی، حجم زیادی از مشکلات مردم در این زمینه مرتفع خواهد شد.
وی بیان داشت: این پروژه با پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی در حال تکمیل بوده و با دستور ویژه رئیس دانشگاه و اختصاص منابع لازم ان شاالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری نهایی از ساختمان جدید کلینیک تخصصی دهدشت در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر خواهیم بود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت