پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1400 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 96804

در سالروز تشکیل سپاه پاسداران صورت گرفت:

توزیع بسته های معیشتی در دورافتاده ترین روستاهای شهرستان لنده+تصاویر

امروز و در اقدامی جهادی و به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران تعدادی بسته های معیشتی توسط سپاه ناحیه لنده به دور افتاده ترین روستاهای شهرستان لنده ارسال شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و در اقدامی جهادی و به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران تعدادی بسته های معیشتی توسط سپاه ناحیه لنده به دور افتاده ترین روستاهای شهرستان لنده ارسال شد.

روح الله ویسی در خصوص توزیع بسته های معیشتی در روستاهای دورافتاده لنده گفت: به منظور احصا مشکلات و بررسی وضعیت روستاها به منظور ارزیابی جهت کمک های موردی بازدید از روستاهای یکی از برنامه های مهم کاری است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در ابتدای این بازدید ها با حضور در جوار گلزار مطهر شهدای روستاها نیز ضمن میثاق با شهدا آخرین وضعیت این گلزار ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: امروز نیز به منظور بررسی مشکلات روستاهای دوک، سردوکی و دره بنگ در روستاهای مذکور حضور یافته و نسبت به توزیع بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز اقدامات لازم صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: در بحث ساماندهی گلزار شهدا نیز قبر شهید خلیلی نیز در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم مطالبه این خانواده شهید را در روستای دره بنگ بر طرف کنیم.

ویسی گفت: در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی از تلاش گروه های جهادی که نسبت به سم پاشی آغل های دام روستائیان نیز در حال کار بودند نیز سرکشی شده است.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت