پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 97299

افتتاح شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد با هدف کاهش مراجعات مشتریان و بالا بردن کیفیت و سرعت ارائه خدمات به‌ صورت شبانه‌ روزی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  ؛علی حسن مظاهری رئیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت:صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان و پرداخت تسهیلات بدون کارمزد به مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند تأسیس‌شده است.

وی از افتتاح شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد و افزود: شعبه دیجیتال این صندوق باهدف کاهش مراجعات مشتریان و بالا بردن کیفیت و سرعت ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی افتتاح شد.

مظاهری به ارائه خدمات متفاوت در شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره و بیان کرد:ازجمله خدمات قابل‌ارائه در این شعبه، امکان افتتاح حساب و ارسال کارت‌بانکی بدون مراجعه به شعب صندوق،  اعلام مفقودی کارت، امکان مشاهده کارتکس وام و اقساط واریزشده اعلام تراکنش ناموفق و اخذ کد رهگیری است.

وی دریافت شماره کارت پرداخت اقساط وام را از دیگر خدمات قابل‌ارائه در شعبه دیجیتال صندوق امداد ولایت برشمرد و گفت:به‌منظور تسهیل در پرداخت اقساط در این قسمت مشتری می¬تواند نسبت به دریافت شماره کارت‌بانکی جهت استفاده از سرویس کارت به کارت و پرداخت اقساط استفاده کند.

مظاهری بابیان اینکه درخواست فعال‌سازی برداشت خودکار به‌عنوان یکی دیگر از قسمت‌های شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است، افزود: دریافت صورتحساب به این صورت که پس از انجام عملیات احراز هویت در سیستم امکان مشاهده و دریافت گردش حساب، حساب سپرده اشخاص حقیقی در این قسمت فراهم است، از دیگر خدمات این شعبه است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت بهره-مندی از خدمات غیرحضوری با مراجعه به پرتال صندوق به آدرس www.sqev.ir  ، صفحه خدمات الکترونیک صفحه شعبه دیجیتال ، امکان بهره‌مندی از قابلیت¬های آن فراهم خواهد بود. همچنین سایر خدمات که امکان ارائه آن به‌صورت غیرحضوری وجود دارد ، در فازهای بعدی به این شعبه اضافه خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت